הכדורגלן וסוכן הביטוח אהוד מערבי החליט להצטרף לפוליטיקה המקומית בחצור הגלילית: מערבי יתמודד למועצת העיר במקום השלישי ברשימת 'חצור אחת מנצחת' של שאול כמיסה וגילי ברמי, שהחליטו על איחוד וריצה משותפת מול ראש המועצה המכהן שמעון סויסה.
2 צפייה בגלריה
אהוד מערבי
אהוד מערבי
אהוד מערבי
(צילום: עודד חסין)
מערבי (30) נולד וגדל בחצור הגלילית. בשנים האחרונות הוא היה מוכר בעיקר בעולם הספורט כששיחק בקבוצות הבכירות בצפון. היום הוא משחק בעירוני כרמיאל בליגה ב'. את הקריירה התחיל בעירוני קרית שמונה והיה הקפטן של קבוצת הנוער במשך שנתיים. משם עבר לליגה הלאומית ושיחק בהפועל עפולה ובהפועל אום אל פחם. לאחר מכן שיחק שנתיים בכרמיאל ושלוש שנים בעירוני טבריה כשהייתה בליגה א' ועכשיו חזר לשחק שוב בכרמיאל.
בנוסף להיותו כדורגלן פעיל, מערבי עובד לפרנסתו כסוכן ביטוח עצמאי. "העשייה הציבורית מאוד מדברת אליי ובטח בחצור, המקום שגדלתי בו. היום אני לא רואה שום מנהיגות חדשה ודם חדש במועצה בחצור. אני רוצה לבנות פה דור חדש של הנהגה חדשה שתחליף את ההנהגה הישנה", הוא מסביר את החלטתו להצטרף לפוליטיקה ולרוץ למועצת העיר.
במידה וייבחר הוא ירצה להשפיע מעבר לתחום הספורט גם בתחומים נוספים "אני שואף להשפיע גם בתחומי התרבות, החינוך וכל מה שקשור לנושאים כלכליים ובדגש על ייצור תהליכים חדשים שאת התוצאה שלהם נראה בעוד 15-20 שנה. האנשים הקיימים היום במערכת לא יכולים לייצר משהו ל-20 שנים קדימה, רק הנהגה חדשה יכולה לעשות את זה".

2 צפייה בגלריה
אהוד מערבי
אהוד מערבי
אהוד מערבי
(צילום: פרטי)
קראו גם:

יש לך תוכניות לשפר את הספורט ביישוב?
"כל תחום הספורט בחצור הגלילית לא קיים היום. לא בכדורגל, לא בכדורסל, לא בטניס וגם לא באיגרוף. לצערי גם אני כבן חצור הגלילית, כל חיי שיחקתי מחוץ ליישוב. לא היה בית ספר לכדורגל וגם היום אין. כל מה שקשור לתחום הספורט נמצא בתחתית סדרי העדיפויות. ארצה לשנות את המצב ואפעל לקידום הספורט".