חבר מועצת העיר עפולה ויו"ר סיעת הליכוד באופוזיציה כפיר סרוסי מצהיר השבוע כי הוא תומך במועמדותו של פרופסור רמי יוסף לראשות העיר. יוסף שהיה מנכ"ל עיריית עפולה בין השנים 2007-2005 מתמודד לראשונה לראשות העיר, אך עדיין לא הוחלט האם ירוץ ברשימה עצמאית או במסגרת תמיכת הליכוד.
2 צפייה בגלריה
פרופסור רמי יוסף
פרופסור רמי יוסף
פרופסור רמי יוסף
(צילום: שרון צור)
סרוסי בטוח כי יוסף הוא המועמד הראוי ביותר לתפקיד: "פרופסור רמי יוסף הוא אדם חדש שבא עם ניסיון שצבר כמנכ"ל העירייה לשעבר. אני הכי מאמין ברמי, במה שהוא מביא ובכישורים שלו ואני חושב שהוא יכול להיות ראש עיר מצוין.
"ראש עיר צריך שיהיה לו לפני הכול מידות טובות ומהיכרות אישית שלי עם רמי הוא אדם כזה", מסביר סרוסי את תמיכתו ביוסף, "ברגע שמגיע אדם חדש עם ניסיון ומידות טובות זה יהיה טוב לתושבים וטוב לעיר".

2 צפייה בגלריה
כפיר סרוסי
כפיר סרוסי
כפיר סרוסי
(צילום: שרון צור)

סרוסי עצמו החליט שהוא יתמודד בבחירות הקרובות רק למועצה ולא לראשות העיר. הוא עדיין אינו יודע מטעם איזו מפלגה הוא יתמודד, האם יצטרף למפלגתו של יוסף או למפלגה אחרת.
"בשביל להתמודד לראשות העיר זה דורש מימון וצריך להיערך לכך", הוא אומר, "בנוסף אני בעל משפחה ואב לילדים קטנים שאני לא רוצה לשים אותם כרגע בקלחת הפוליטית שכרוכה בהתמודדות לראשות העיר. בעזרת השם בסיבוב הבא אני חושב שזה יהיה רלוונטי".
יצא לך לדבר עם רמי מה חשוב לו לקדם אם הוא ייבחר?
"כן. השמירה על הצביון היהודי של עפולה מאוד חשובה לו. לתפיסתו היא עוברת דרך עמודי התווך של היהדות שצריך לשמור בעיר ככל שאנחנו יכולים - לשמור על כך ששבתות וחגים ייראו כמה שיותר כמו שבתות.
"כמובן שיש גם את נושא התעסוקה שעפולה מאוד חלשה בו ונושא החינוך שלמרות הישגי הבגרות הגבוהים בעיר כל זמן שאנשים שולחים את הילדים שלהם ללמוד מחוץ לעפולה".
קראו גם >>>