דירוג שביעות רצון המשמשים מיישומי התחבורה הקיימים, כפי שעולה מחנות האפליקציות, מגלה כי 'הופ און' ממוקמת במקום הראשון מבין כלל העוסקים במלאכה עם הציון 4.7 מתוך 5. מאחוריה נמצאים אפליקציות כמו מובאיט, וויז, רב קו, אוטובוס קרוב וגט.
עולם התחבורה, כולל זו הציבורית, הוא נושא כאוב ומתסכל עבור ישראלים רבים. פקקים, איחורים, מערכות מקולקלות או לא מתפקדות, מידע שגוי ועוד הם רק חלק מהדברים שאיתם מתמודדים משתמשי הדרך מדי יום והכעס בהתאם.
יצוין, כי מדד שביעות הרצון מבוסס על משוב מצד עשרות אלפים ממשתמשי האפליקציות, שהשיבו על פי חוויית המשתמש שלהם.
מייסד 'הופ און' עופר סיני מסר: "בחברה שמים דגשים מיוחדים על חוויית המשתמש של הלקוחות במטרה לספק את השירות הטוב ביותר שניתן. מספק לגלות שהמאמצים הרבים נושאים פירות, ושהמשתמשים מגיבים בהתאם. נמשיך לשרת את קהל לקוחותינו במקצועיות וביעילות".
הופ און היא חברת סטארטאפ ישראלית המספקת פתרונות לחברות תחבורה המאפשרים לציבור הנוסעים אפשרות תשלום, כרטוס ומידע מבוסס מובייל. היא נוסדה ב-2013 מתוך מטרה לאפשר תשלום וכרטוס מהיר בלחיצת כפתור באמצעות אפליקציית מובייל. מאז היווסדה פועלת החברה לשפר ולייעל את נוחות ומהירות הנסיעה ברשתות התחבורה. בין היתר, מאפשר השירות תשלום ישיר לתחבורה ציבורית באמצעות מכשיר הטלפון ללא צורך בכרטיס רב-קו, וזאת בחלק מקווי התחבורה הנתמכים על ידי השירות.
קראו גם: