עו"ד שגית אברג'יל (47) נולדה וגדלה במושב אלוני אבא בעמק יזרעאל וכיום מתגוררת במגדל העמק עם בעלה ושלושת ילדיהם. בילדותה רצתה להיות רופאה אך החיים סללו לה נתיב אחר: היא התגייסה לצבא ושירתה ביחידה המובחרת 8200, חתמה קבע 10 שנים ואז יצאה לאזרחות וללימודים אקדמיים בתחום המשפט ומנהל העסקים. היא עורכת דין, מגשרת ומאמנת NLP, השילוב של שלושת התחומים יחד מאפשרים לה להיות מכילה, מקבלת ומייעצת עבור לקוחותיה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שגית אברג'ל
עו"ד שגית אברג'ל
עו"ד שגית אברג'ל
(צילום: פרטי)
“כאשר מגיעים אליי לקוחות לפשיטת רגל אני לא רק מכינה אותם להליך פשיטת רגל מבחינה משפטית, אלא אני גם עושה להם חישוב ונותנת להם הדרכה וייעוץ להתנהלות כלכלית נכונה יותר”, מסבירה אברג’יל. לתחום עריכת הדין הגיעה לאחר עבודה של שנים בתחום העסקים, המכירות והשיווק הבינלאומי בחברות מובילות במשק. “תוך כדי עבודה וכתיבת חוזים משפטיים לחברה עם לקוחות וספקים בחו”ל הבנתי שאני צריכה קצת ידע משפטי ופניתי ובררתי בנושא. מהר מאד החלטתי, נרשמתי ויצאתי לדרך כשאני תוך כדי נסיעות וטיסות לחו”ל לומדת ונבחנת”, את התואר במשפטים היא סיימה בהצטיינות יתרה ולאחר כמה שנים כשכירה החליטה לפתוח משרד עצמאי בעפולה ובתוך שנה שמה הלך לפניה, המשרד התרחב, הלקוחות המשיכו להצביע ברגליים ולהגיע, והתמחות המשרד כיום היא בתחום המשפחה והירושה, נזיקין ומיצוי זכויות בביטוח לאומי, ומקרקעין.

היא שמה דגש עיקרי על ייצוג נאמן של לקוחותיה, ולפעמים היא מרגישה שהיא גם פסיכולוגית וגם עורכת דין בשל רגישות המקצוע, “בסופו של דבר בתיקי גירושין אין מנצחים, עורך דין מיומן ומקצועי יגיד לך רק את האמת ולא את מה שאתה רוצה לשמוע, עדיף לשמוע זאת מהעורך דין ולא מהשופט לאחר הוצאת כספים ואנרגיה”, אומרת עו”ד אברג’יל

את מירב זמנה היא משקיעה בתיקי משפחה, היא מעידה על כך שכל הסכם שנחתם וכל הישג משפטי בתביעה גורם לה לסיפוק רב, “אני מאד אוהבת להקשיב ללקוחות, לשקף להם את מצבם, להסביר להם את האפשרויות העומדות בפניהם ולעזור”, היא מספרת, ולקוחותיה מעידים עליה שהיא הצילה להם את החיים, לא פחות מכך. בין לקוחותיה נשים שקיבלו גט מהיר, אנשים שהגיעו להסכמים משותפים ומכובדים לטובת הילדים, וגברים שזכו לחלוקת נטל שוויונית מבחינה כלכלית ואישית לאחר הגירושים. “בכל הנוגע לדיני משפחה האני מאמין שלי הוא הורות שווה וחלוקת הנטל בין ההורים. כיום המדיניות המשפטית הולכת לכיוון שוויון הורי ורצוי שכך יהיה מכיוון שרק ככה גם הנשים יוכלו להתפתח ולהתקדם”, היא מסבירה ומוסיפה כי כיום חזקת הגיל הרך היא כבר לא טאבו וניתן לאבות זמני שהות רחבים וכך הילדים מרוויחים את ההורים שלהם למרות הגירושים.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שגית אברג'ל
עו"ד שגית אברג'ל
עו"ד שגית אברג'ל
(צילום: פרטי)
היא שמה דגש עיקרי על ייצוג נאמן של לקוחותיה, ולפעמים היא מרגישה שהיא גם פסיכולוגית וגם עורכת דין בשל רגישות המקצוע, “בסופו של דבר בתיקי גירושין אין מנצחים, עורך דין מיומן ומקצועי יגיד לך רק את האמת ולא את מה שאתה רוצה לשמוע, עדיף לשמוע זאת מהעורך דין ולא מהשופט לאחר הוצאת כספים ואנרגיה”, אומרת עו”ד אברג’יל.
היא מאמינה שנשים צריכות ויכולות להתקדם יותר בחברה ובקריירה, והיא מעידה על עצמה שלמרות שעברה שנה לא פשוטה מבחינה אישית, לאחר שבעלה עבר אירוע מוחי שהצריך טיפול רב, היא עשתה שימוש בכל המשאבים שעומדים לרשותה כדי להמשיך ולעמוד על הרגליים, “למרות התקופה הקשה, המשרד המשיך לעבוד ולהצליח, ובזכות העזרה מבני המשפחה וחברים ושאר האמצעים צלחתי שנה זו והמשרד אף צמח והתרחב. בדרך עברתי קשיים ותהליכים לא פשוטים, אך אמרו זאת כבר לפני – ‘מה שלא הורג, מחשל’. פעם מישהי אמרה לי בעודי עובדת שכירה שאני אהיה עוד מנכ”לית, אני באותו רגע ממש גיחכתי ולא האמנתי, בשבילי מנכ”ל הוא חצי אלוהים. כיום אני מנכ”לית, בעלים של משרד עורכי דין ורוצה לעזור, להשפיע ולהצליח ושואפת להגיע למקום הכי גבוה שאפשר במערכת המשפט והחוק בארץ. אז בנות יקרות האמינו בעצמכן, השקיעו והתמידו, ואז יום אחד תראו שגם אתן נמצאות שם ולעולם אל תשכחו מאיפה באתן ואת הדרך הארוכה שעשיתן”.
הנשיא ויצמן 13, ת.ד. 2553, עפולה
טלפון: 04-9033365
פקס: 04-9033364