לימור זעיר מלכה מנהלת מרפאות חוץ- שירות אמבולטורי 18 שנים במרכז הרפואי העמק
7 צפייה בגלריה
לימור זעיר מלכה
לימור זעיר מלכה
לימור זעיר מלכה
(צילום: דוברות מרכז רפואי העמק)
“’העמק בשבילי הוא משפחה חמה ומיוחדת, מגוונת ואיכותית. במסגרת תפקידי אני מנהלת כ-60 עובדים, ואני אחראית על ניהול ותפעול של השירותים האמבולטוריים של בית החולים. שירות אמבולטורי מרכז תחתיו את כלל הביקורים במכונים ומרפאות בבית החולים. אני מגבשת ומתווה תכניות עבודה לפיתוח ושיפור הפעילות השוטפת בכל תחומי האחריות בשיתוף צוות הנהלת השירות האמבולטורי. אני מקיימת קשרי עבודה עם גורמי פנים וחוץ בנושאים שונים ומהווה כתובת למתן פתרונות והכוונה עבור הצוותים והמטופלים בכל מה שקשור לשירות האמבולטורי. כמנהלת אני מקפידה על מדיניות דלת פתוחה, נגישות וזמינות עבור הצוות שלי.
ליום האישה אני רוצה להקדיש לכל הנשים את השיר “יש לך אותך””.
 
7 צפייה בגלריה
מנהלות את העניינים
מנהלות את העניינים
מנהלות את העניינים
(צילום: דוברות מרכז רפואי העמק)

יעל כהן מנהלת היחידה לזימון תורים, ניתוחים, מרפאות ומכונים 47 שנים במרכז הרפואי העמק

7 צפייה בגלריה
יעל כהן
יעל כהן
יעל כהן
(צילום: דוברות מרכז רפואי העמק)
“‘העמק’ הוא הבית השני שלי, כאן נולדתי, כאן הכרתי את בעלי, כאן ילדתי את ילדיי וכאן נולדו נכדיי. אני מנהלת צוות של 13 נשים. אנחנו התחנה הראשונה של המטופלים בבית החולים. אנחנו הגורם המחבר בין המטופלים לשירות הרפואי לו הם זקוקים, בין אם מדובר בשירות מרפאתי או בתיאום תור לניתוח. המטרה שלנו היא להוציא את המרב מהמפגש של המטופל עם הרופא או השירות הרפואי. אנחנו מוודאות לפני מועד התור את מוכנות המטופל, מיידעות אותו באשר להכנות או בדיקות מוקדמות אותן הוא נדרש לבצע ומוודאות את הגעתו. אנחנו ביחידה מנהלים את אחד המשאבים היקרים ביותר במערכת הבריאו- זמינות התורים, ולכן תמיד לנגד עיני הייתה המטרה לעשות זאת על הצד הטוב ביותר הן בהיבט המקצועי והן באיכות השירות שאנו מעניקות. כוח העל שלנו הנשים היא היכולת שלנו לנצח על הכל ולשלב בין תחומי החיים השונים בהצלחה”.
חדווה ברששת, דימותנית ראשית, 22 שנים במרכז הרפואי העמק
7 צפייה בגלריה
חדווה ברששת
חדווה ברששת
חדווה ברששת
(צילום: דוברות מרכז רפואי העמק)
“אני שמחה להיות חלק ממקום עבודה שתחושת השליחות, השייכות והאהבה למקום היא כה גדולה. אנחנו עושים את עבודתנו עם הלב, בשמחה ובנדיבות.
אני מנהלת צעירה ומוניתי לתפקיד לפני כחודשיים, במסגרת תפקידי אני חולשת על סידור עבודה מורכב של 45 אנשי צוות שעובדים 24\7. מכון הדימות משתף פעולה עם הרבה מאוד ממשקים בכל המרכז הרפואי ואני מספקת מענה כמיטב יכולתי. יש לי 2 סגנים שתרומתם רבה.
אני אם יחידנית לבן ותמיד רציתי עוד ילדים, והיום אני מרגישה כמו אמא ל-45 אנשי הצוות שלי. כמי שהייתה עד לא מזמן עובדת מן המניין אני יודעת היטב מה הם הצרכים של העובדים, המחלקה והמטופלים, והידע שלי מסייע לי לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר, בתשוקה ובמסירות.
התפקיד שלי מסייע לי לגלות בעצמי עוצמות וחוזקות שלא ידעתי שקיימים בי. בנו הנשים יש רכות ועוצמה, מעשי ורוחני, נאמין בעצמנו והסביבה תאמין בנו חזרה. יום האישה שמח!”
יונית סונגו, מנהלת המחלקה לרישום ומידע רפואי, 36 שנים במרכז הרפואי העמק

7 צפייה בגלריה
יונית סונגו
יונית סונגו
יונית סונגו
(צילום: דוברות מרכז רפואי העמק)
“אני גאה לעבוד ב’עמק’ ולהיות חלק מארגון כללית. יש רוח מיוחדת בבית החולים, תחושה של משפחה שבה לכל אחד יכולת להשפיע כל אחד בתחומו על בריאותם ורווחתם של המטופלים שלנו. התחלתי את דרכי בעמק כמזכירה רפואית ובחריצות ועבודה קשה התקדמתי.
אני מנהלת 53 אנשי צוות, מזכירות רפואיות במחלקות האשפוז ורשמות רפואיות במחלקה שלי. בנוסף, אני אחראית על בנות שירות לאומית. אני מאמינה בניהול בגובה העיניים, לראות את האדם שמולי, לשמור על פשטות וצניעות.
המחלקה בניהולי עוסקת בניהול המידע הרפואי ומהווה גורם מקצועי לקידום איכות ושלמות מאגרי המידע הרפואי וזמינותם. פרויקט החדשנות שלנו: שיפור רישום המידע הרפואי ברשומה הרפואית נבחר ל- TOP 5 לשנת 2022 בכנס איכות וחדשנות של הכללית.
אני תמיד מדמה בדמיוני אותנו הנשים לתמנון, זרועותינו ארוכות ורבות ואנחנו מנצחות על תחומים רבים. זה לא פשוט להשקיע בעבודה, לנהל צוות, להקפיד על מינוף המקצועיות, ולטפח בית ומשפחה והכל במקביל. כל הכבוד לנו!”.

עדנה אפרתי, מנהלת משק, 23 שנים במרכז הרפואי העמק

7 צפייה בגלריה
עדנה אפרתי
עדנה אפרתי
עדנה אפרתי
(צילום: דוברות מרכז רפואי העמק)
"המרכז הרפואי העמק בשבילי הוא בית, המקום בו אני מתחילה ומסיימת את היום. במסגרת התפקיד שלי אני מנהלת 150 עובדים ואנחנו אמונים לשמור על סביבת החולה, המבקרים והעובדים נקייה ובטוחה. התפקיד שלנו חשוב מאוד בהיבט של מניעת זיהומים ואנחנו חלק בלתי נפרד מהובלתו של המרכז הרפואי העמק בתחום זה כבר שנים. לסביבת מטופלים ועובדים נקייה, נעימה, ואסתטית יש השפעה רבה על האווירה הטובה שיש בבית החולים ואני גאה במערך המשק על פועלם המקצועי והאחראי של העובדים. העוצמה שלי בתור אישה באה לידי ביטוי בשילוב האמהות, הקריירה ותחומי החיים השונים".
סיגל חנניה זבטני, מנהלת משרד קבלה, 25 במרכז הרפואי העמק

7 צפייה בגלריה
סיגל חנניה זבטני
סיגל חנניה זבטני
סיגל חנניה זבטני
(צילום: דוברות מרכז רפואי העמק)
“המרכז הרפואי העמק הוא הבית השני שלי, ובית הוא מקום חשוב ויקר שבו אנו מרגישים בטוחים ואהובים. במסגרת התפקיד שלי אני מנהלת 27 עובדים, שמרכיבים יחד צוות מדהים שאני מעריכה ואוהבת. אני אמונה על כל משרדי הקבלה למיון, וביניהם מיון נשים, יולדות, מיון מרכזי ועוד. העבודה במשרד המיון היא מאתגרת ומעניינת ומשלבת בתוכה הכל. כל יום הוא יום חדש שלא דומה לקודמו. אנחנו מטפלים במשרד בהודעות פטירה ובהודעות לידה, אנחנו עם המשפחות בשעתן הקשה ובשעתן השמחה. אני מאוד אוהבת את העבודה שלי, היא חלק ממי שאני, והיא חלק משמעותי בחיי. אני רואה בתפקיד שלי שליחות גדולה ועם האנרגיה הזאת אני מבצעת אותו. לכל הנשים דעו שאם אתן חולמות- אתן מגשימות, תחלמו!”.