לכבוד יום האישה הבינלאומי החל בשמיני במרץ יצאה עיריית מגדל העמק בקמפיין תחת המוטו "במגדל העמק כל אחת משנה" וקראה לנשים לקחת חלק בקמפיין, להביא את עצמן לקדמת הבמה ולהציג את סיפורן ולתת השראה לנשים נוספות ליאורה אדרי יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: "במגדל העמק יש נשים נפלאות, עוצמתיות, חזקות ומעוררות השראה ובעיקר משפיעות ומשנות כל אחת בתחומה. כמדי שנה גם השנה ואולי בעיקר השנה היה חשוב לנו לתת מרחב ונראות לעשייתן של נשים נפלאות אלו שתקראו עליהן כאן, הן מדגם מייצג של קשת רחבה ברמה האישית ובמקצועית ואני גאה בנשות העיר כולן"
5 צפייה בגלריה
מלי אליגיוב
מלי אליגיוב
מלי אליגיוב
(צילום: פרטי)

מלי אליגיוב - ראש מנהל חינוך

כדי להגשים את החלומות שלנו ולהצליח אנו צריכות קודם כל אמונה, אמונה בעצמנו ואמונה בדרך שבחרנו. כך אני פועלת כל חיי, בשלב הבא עלינו לשאול את עצמנו, כמה רחוק אנו מוכנות ללכת כדי להגשים את החלום שלנו? כמה אנו מוכנות לוותר ולהשקיע מהזמן שלנו. עכשיו נשאר רק לסחוף אחרינו צוות תומך שיחתור יחד להגשמת החלום. וכך בדרך הזו אני מובילה את מערכת החינוך ומתווה את הדרך לדור העתיד.
5 צפייה בגלריה
שירלי אישטו
שירלי אישטו
שירלי אישטו
(צילום: פרטי)

שירלי אישטו - סטודנטית הנדסת מערכות מידע בטכניון

שמי שירלי אישטו, בחרתי ללמוד הנדסת מערכות מידע, כיוון שאני מעוניינת להיות חלק מדור העתיד של המהנדסים והמפתחים אשר מעצבים, מובלים ומקדמים את התעשייה. ידעתי שאוכל לעשות זאת ע"י בחירה במסלול השכלה גבוהה במוסד אקדמי מוביל שנותן מקפצה ומאפשר צמיחה והתפתחות אישית ומקצועית ולהיות מובילה בתחום שאולי עד היום היה מזוהה פחות עם נשים, כאישה חשוב לי להיות מובילה.
5 צפייה בגלריה
עו"ד סאלי אדרי נחום
עו"ד סאלי אדרי נחום
עו"ד סאלי אדרי נחום
(צילום: פרטי)

עו"ד סאלי אדרי נחום

אני עורכת דין העוסקת בעיקר בתחום ההוצל"פ וחדלות פירעון. הערך המרכזי בבחירתי בתחום זה, הוא היכולת לאפשר אופק שיקומי לאנשים שנקלעו למצוקה עקב התנהלות פיננסית לא נכונה הנובעת מחוסר ידע וממציאות החיים. השליחות שלי היא להחזירם לזקוף את גבם ולפתוח דף חדש בחייהם ללא חובות. אני רואה במקצוע שבחרתי שליחות ויכולת לשנות ולהשפיע על חייהם של אנשים באופן משמעותי.
5 צפייה בגלריה
עו"ד פאולה קרסנופולסקי ביטון
עו"ד פאולה קרסנופולסקי ביטון
עו"ד פאולה קרסנופולסקי ביטון
(צילום: פרטי)

עו"ד פאולה קרסנופולסקי ביטון - רכזת השכלה גבוהה

בתור עורכת דין שבחרה לעסוק בעבודה קהילתית וחברתית. אני מאמינה שכל אישה יכולה לחלום ולהגשים את חלומותיה ולהגיע למימוש עצמי. אני עצמי הבנתי כי על אף הכשרתי המשפטית אוכל לעסוק בכל תחום שארצה ולאו דווקא בתחום המשפט. רציתי לעזור, לקדם אג'נדות חברתיות, לפעול למען צעירי העיר וזכיתי לעשות זאת בתחום משמעותי- ההשכלה גבוהה. בתור רכזת השכלה גבוהה במרכז לפיתוח ההון האנושי – צעירים אני מלווה נשים צעירות בתחילת דרכן ואני מדגישה להן כי כל האפשרויות פתוחות בפניהן. הן יכולות לבחור ללמוד באקדמיה ובכך לפתוח את אפשרויות התעסוקה שלהן בעתיד. הן יכולות לבחור ללמוד מקצועות גם "גבריים" כמו הנדסה אזרחית, כלכלה וניהול, חשבונאות וכו'.. ולהשתלב בעולם התעסוקה בתפקידים בכירים. ומי שרואה את היעוד שלה בתחומי החינוך, עבודה סוציאלית או מדעי החברה יכולה ללמוד זאת ולהשתלב גם שם בתפקידים בכירים. כחלק מהתהליך היעוץ אני עוזרת להן להתחבר לחלומות והשאיפות שלהן, לכישורים והנטיות התעסוקתית שלהן ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר והנכונה עבורן. אני שמחה שנפלה בחלקי הזכות לשלב את הקריירה שלי עם הגשמה עצמית ותוך כדי לעזור לנשים לפתח קריירה המשלבת הגשמה עצמית ומציאת הייעוד שלהן.

דלית דהן - סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת TOWER SEMICONDUCTOR

הבחירה לעבוד עם אנשים , אינה מקרית עבורי. רציתי להיות במקום שיכול להשפיע ולשנות חיים עבור אחרים. היכולת שלי לתת הזדמנות ולאפשר לכולם להצליח באופן שווה , היא מקור הגאווה שלי.
5 צפייה בגלריה
דלית דהן
דלית דהן
דלית דהן
(צילום: פרטי)
תמיד לזכור להקשיב , לשמור על צניעות ולדעת שאת לא יודעת הכל, זה מה שמאפשר לך לבסוף לייצר אימון ולהביא תוצאות. אני מאמינה בכל ליבי שגם אם הרוח חזקה, בכוחנו לכוון את המפרשים ולעצב לעצמינו את הדרך להצלחה. וכאישה אני מגשימה את חלומי בכל בוקר מחדש.