מנכ"ל הפועל נוף הגליל גיל ברעם עובד קשה מאוד כדי להעמיד לרשות המאמן ירון הוכנבוים את הסגל הטוב ביותר במגבלות התקציב. חשוב לציין כי לנוף הגליל יש את התקציב הנמוך בליגת העל וכי נכון לעכשיו סיכוייה לשרוד בליגת העל אינם גבוהים.
3 צפייה בגלריה
מנכ"ל נוף הגליל גיל ברעם
מנכ"ל נוף הגליל גיל ברעם
מנכ"ל נוף הגליל גיל ברעם
(צילום: שרון צור)
בניית הסגל של הקבוצה עדיין לא הושלמה והמנכ"ל ברעם אמר הערב (חמישי) ל'מיינט העמק': "ברגע שנביא עוד בלם, מגן שמאלי וקשר מתחת לחלוץ נהיה קבוצה מצוינת".
מנכ"ל נוף הגליל גם התייחס להערכות כי נוף הגליל קבוצה חלשה ותתקשה לשרוד. "אני בכלל לא מודאג. אנחנו לוחמים. היום נגד מכבי נתניה התחלנו לראות שיש פה קבוצה", אמר ברעם.
3 צפייה בגלריה
מתיאוס לימה
מתיאוס לימה
מתיאוס לימה
(צילום: שרון צור)
ואכן, היום ערכה הקבוצה משחק אימון נגד מכבי נתניה, במסגרת מחנה האימונים של הקבוצה שמתקיים בחיפה. המאמן ירון הוכנבוים פתח בהרכב הבא: סטפן מרינוביץ (שוער), דולב אזולאי (בלם), עומר בה (בלם נבחן מסנגל), יבגני ברקמן (בלם), פאדי נג'ר (מגן שמאלי), רועי שוקרני (קשר/מגן ימני), דניאל סולומון (קשר), פדרו פטארצי (קשר), והיב חביבאללה (חלוץ), קאוון פרייטר (חלוץ) ומתיאוס לימה (חלוץ).
3 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
המשחק הסתיים בתוצאת תיקו 1:1. לנוף הגליל כבש החלוץ הברזילאי מתיאוס לימה. נוף הגליל כבשה ראשונה. היא הציגה השתפרות גדולה ביכולת - בעיקר נוכח העובדה שהרבה שחקנים שמיועדים להרכב הסופי שיחקו היום.
מה מצב הרוח של המאמן ירון הוכנבוים לאחר המשחק? "אני מרוצה מהמשחק שלנו היום", הגיב המאמן הוכנבוים.
השורה התחתונה: מצד אחד, על הנייר נראה כי נוף הגליל היא לא הקבוצה האטרקטיבית שהאוהדים ציפו לראות בליגת העל וכי סיכוייה להישאר בליגה נמוכים. מצד שני, המאמן ירון הוכנבוים יודע לבנות קבוצות חזקות וליצור תלכיד טוב שמייצר הישגים.