לא יאומן כי יסופר, היסטוריה, ככה נכתבות אגדות: הפועל נוף הגליל העפילה הערב (שלישי) לראשונה בתולדותיה לחצי גמר גביע המדינה. היא ניצחה ברבע הגמר את הפועל קריית שמונה בתוצאה 0:2 משערים שכבשו הקפטן ג'ניה ברקמן מהנקודה הלבנה ובן מייזן.
1 צפייה בגלריה
אוהדי נוף הגליל חוגגים ביציע
אוהדי נוף הגליל חוגגים ביציע
אוהדי נוף הגליל חוגגים ביציע
(צילום: שלומי אוסיס)

מאות מאוהדי הקבוצה, שהתקבצו מכל הארץ, חגגו עם השחקנים את הרגע ההיסטורי והמרגש. אחרי הסבל של העונה שעברה מגיע להם קצת נחת ואין כמו מפעל הגביע כדי לרגש.
זה לא היה משחק כדורגל איכותי, אבל מוטי איוניר ידע היטב איך לנהל אותו כדי שבסופו של דבר שחקניו יעשו בדיוק מה שצריך כדי לנצח.
שלושה שחקנים בלטו בשורות נוף הגליל בניצחון ההיסטורי: המגן השמאלי נבו שדו, המגן הימני סאלח חוסיין והחלוץ סמיר פרהוד.
כאמור אין ספק שהגיבור הגדול של הערב הזה הוא המאמן איוניר, שהפך קבוצה מרוסקת לקבוצה מצליחה גם בליגה וגם בגביע המדינה. החיבור שלו עם השחקנים יצר תלכיד שמח, רעב, מאורגן שיודע לפעמים גם לייצר כדורגל טוב, אבל בעיקר יש לו העונה אופי ווינרי.


"זה אחד הרגעים המשמחים של האוהדים בשנים האחרונות. מאז שעלינו לליגת העל לפני שלוש עונות לא הייתה לנו שמחה כזו", אמר בהתרגשות אוהד הקבוצה, "אנחנו גאים להיות אוהדי הפועל נוף הגליל גם ברע וגם בטוב. שמחים שאנחנו עכשיו בטוב. איוניר מאמן גדול. יש פה קבוצה עם לב גדול וזה רק בזכותו".