הפועל נוף הגליל ירדה אתמול (שבת) לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בלבד בליגת העל. עונה שהתחילה עם תקווה גדולות הסתיימה בכישלון כואב.
2 צפייה בגלריה
הפועל נוף הגליל במחנה האימונים בחיפה
הפועל נוף הגליל במחנה האימונים בחיפה
הפועל נוף הגליל
(צילום: שרון צור)
ירידה מליגת העל מייצרת דינמיקה שלילית על קבוצה, בעיקר על קבוצה מהסוג של נוף הגליל, שלא נחשבת למבוססת כלכלית, אבל לא רק. ראינו מה קרה העונה לבני יהודה. לכן העונה הקרובה, 22/23, היא עונה קריטית מבחינה מקצועית.
המנכ"ל גיל ברעם צריך להבין, רגע לפני שהוא מקבל את ההחלטה הגורלית על הדמות המקצועית הבכירה, שהרכש הכי משמעותי שיעשה בפגרה הזו היא המאמן. זה אומר שאסור לו לטעות בבחירה.
2 צפייה בגלריה
דני גולן
דני גולן
דני גולן
(צילום: עוז מועלם)
ומכאן דעתי היא שברעם צריך למנות מאמן שיש לו זיקה משמעותית לקבוצה וזאת עם כל הכבוד והערכה לכל המאמנים שיש, לרבות שי ברדה.
המאמן שתפור לנוף הגליל בעונה הבאה הוא דני גולן. מאמן שעבד בעבר במועדון והצליח בו, מאמן שמכיר היטב את העיר והקבוצה, מאמן שיש לו ניסיון רב ומאמן שיש לו יחסים טובים עם המנכ"ל גיל ברעם - חשוב ביותר.
לגולן יש זיקה חזקה למועדון, שדרכו עשה את הפריצה הגדולה שלו, ובעיקר הוא גם ראוי מקצועית. נכון שבקבוצות האחרונות שבהן עבד הוא לא הצליח, אבל זה לא טיעון שצריך לקחת אותו בחשבון. לכל מאמן יש עליות וירידות בקריירה.
גיל ברעם, תחזיר את גולן הביתה, ל'גרין'.