בית הדין העליון של איגוד הכדורסל קיבל הבוקר את ערעורה של הפועל עפולה וקבע שעל הנהלת האיגוד לקיים בהקדם דיון מחודש באשר לחזרת הליגה לתפקוד. כזכור, עפולה ערערה על ההחלטה לסיים את העונה בעקבות משבר הקורונה.
2 צפייה בגלריה
יו"ר הפועל עפולה יוסי מלכה
יו"ר הפועל עפולה יוסי מלכה
יו"ר הפועל עפולה יוסי מלכה
(צילום: שרון צור)
"הדיון יקיף את כל אפשרויות הפעולה. פסק דין זה אינו מכוון ואף אינו רומז לכל תוצאה שהיא הנחתנו היא שהדיון יקוים בהקדם", נמסר מבית הדין.
מהקבוצה נמסר כי הם קיבלו בברכה את ההחלטה ודורשים כי בימים הקרובים יתקיים דיון מחודש בהחלטה שייקח בחשבון את מתווה משרד הבריאות שאומץ על ידי ליגת העל, את הדרישה החד משמעית של ארגון השחקנים לא להפלות לרעה את שחקני הליגה הלאומית, את המציאות החדשה של אחרי הקורונה ואת רוח הספורט המחייבת הכרעה על המגרש בצמרת ובתחתית הליגה הלאומית.
צוות השופטים הנכבד בראשות השופט פרופ' עודד מודריק, נשיא בית הדין העליון, עמנואל סלע עו"ד חבר בית הדין העליון ונתן מינקוביץ' עו"ד וחבר בית הדין העליון קיבל את טענותיו של עו"ד עירן שושני שעתר בשם העפולאים וקבע כי: "מקיבוצם של דברים מתבקש שבהחלטה נפלו פגמים בשני מישורים. המישור האחד הוא תהליך קבלת ההחלטה. התהליך הפגום מתחיל בהודעת זימון מעורפלת על כל הפגמים שתיארנו בה. המשכו בדיון שאיננו יודעים את תוכנו והאם בכלל התקיים דיון. האם נשקלו חלופות ומהו הגיון ההחלטה שהתקבלה. סופו של התהליך בפרוטוקול שרב בו הנסתר על הגלוי".
2 צפייה בגלריה
מאמן עפולה ניר קפלן
מאמן עפולה ניר קפלן
מאמן עפולה ניר קפלן
(צילום: שרון צור)
כן מציינים חברי ההרכב כי: "יתר על כן. דווקא על רקע ההתפתחויות של הימים האלה צריך לבדוק אם יש עוד היתכנות מעשית לחידוש משחקי הליגה הלאומית בכל מתכונת שהיא".
יוסי מלכה יו"ר הקבוצה העפולאית אמר היום כי הוא דורש מהנהלת האיגוד להתכנס בימים הקרובים ולשנות את ההחלטה ולהחזיר את ההכרעה למגרש הכדורסל. מלכה ציין כי במידה והנהלת האיגוד לא תכונס מייד תשקול הקבוצה פנייה לסעד מבית המשפט לכינוס ההנהלה.