אצטדיון עילוט, מגרשה הביתי של מכבי אחי נצרת, יעבור שדרוג בארבעת החודשים הקרובים. לפיכך, אחי נצרת ככל הנראה תפתח את עונת 20/21 באצטדיון 'גרין' המשודרג בנוף הגליל.
1 צפייה בגלריה
גרין מוכן לעונת 20/21
גרין מוכן לעונת 20/21
גרין מוכן לעונת 20/21
(צילום: שרון צור)
עבודות השדרוג בעילוט כוללות שיפוץ משטח הדשא, שיפוץ חדרי שירותים והתקנת מסך תוצאות. הפרויקט הזה אמור להסתיים במהלך חודש אוקטובר ורק לאחריו תחזור אחי נצרת לשחק בעילוט. כלומר, אחי נצרת תשחק ב'גרין' רק מספר חודשים ולא כל העונה.
"לפני שנה היתה פגישה בין יו"ר המנהלת ארז כלפון לראשי הרשויות עלי סלאם ורונן פלוט ושם סוכם שבעונה, שזה עתה הסתיימה, נוף הגליל תשחק בעילוט ובעונה לאחר מכן אחי נצרת תשחק בגרין למשך ארבעה חודשים", אמר אחמד חילו, אחראי תחום הכדורגל בעיריית נצרת, "הפגישה היתה במסעדת תשרין באווירה מצוינת".
בתוך כך, בנצרת סיימו לשפץ את מגרש האימונים הסינטטי הצמוד לאצטדיון עילוט והוא יעמוד לרשות מחלקת הנוער של אחי נצרת.
ומה קורה בגזרת הסגל של אחי נצרת לעונה הבאה? בקבוצה רוצים שהחלוץ אלון בוזורגי ימשיך לעונה נוספת. לחלוץ אין חוזה לעונה הבאה והמשא ומתן בעיצומו. "אלון רצה לחזור לליגת העל, אבל פתאום שמענו שהוא מנהל משא ומתן עם קבוצות מהליגה הלאומית. אמרנו לו: 'תכבד אותנו, ואם לא תסתדר תלך לאן שאתה רוצה'. אני יודע שנוף הגליל רצתה אותו, אבל עכשיו ירדה ממנו. אני לא יודע אם זה נכון. נראה איך זה יסתיים", אמר חילו.
בגזרת השוער באחי נצרת מתלבטים בין רם שטראוס לגד עמוס.