ההכנות לקראת העונה ההיסטורית של עירוני טבריה בליגת העל שתיפתח בעוד כחודשיים נמצאות בשיאן.
2 צפייה בגלריה
אוהדי טבריה
אוהדי טבריה
אוהדי טבריה
(צילום: עוז מועלם)

בקבוצה מביעים שביעות רצון רבה מקצב מכירת המנויים עד כה, כאשר מתוך כ-900 נרשמים במכירה המוקדמת, נגבו עד היום בפועל קרוב ל-600 מנויים. "אנחנו עדיין בתהליכי גבייה כי הרישום התבצע ידנית", אמר אריה קלמנזון מבעלי הקבוצה, "אנחנו מאוד מרוצים מקצב המכירה. היעד שלנו הוא בסביבות 1,200 מנויים".
השבוע הצטרפו לקבוצה השחקנים פיראס אבו עקל ששיחק בשתי העונות האחרונות בגבאלה באזרבייג'אן ונואף בזיע ששיחק בשנים האחרונות בריינה, אשדוד ונצרת.
בימים הקרובים יצטרפו עוד שחקנים שיחזקו את הקבוצה בליגת העל. "יהיו לפחות עוד 6-7 שחקנים חדשים", אמר קלמנזון, "עד שאנחנו לא חותמים אנחנו לא רוצים לפרסם".
גם כאלה שוברי שוויון ומוכרים?
"אני לא מחפש שחקנים מוכרים, השמות זה לא מה שחשוב. אני צריך לוחמים שיילחמו על הקבוצה. חביבאללה לא ממש הצליח לפני שהגיע אלינו".

2 צפייה בגלריה
אריה קלמנזון
אריה קלמנזון
אריה קלמנזון
(צילום: עוז מועלם)

ביום שני התקבלה בשורה חשובה בנוגע להשלמת התקציב החסר לבניית האצטדיון העירוני. בסיום פגישה שערך ראש עיריית טבריה יוסי נבעה עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר, בסיועם של מנכ"ל העירייה שמעון פיניאן וחבר הכנסת לשעבר ציון פיניאן, הציע השר מיקי זוהר כי יקצה לעיר באמצעות קול קורא 20 מיליון שקלים שיסייעו לבניית האצטדיון.
קיבלתם תשובה מהעירייה כמה תקציב תקבלו בעונה הבאה?
"כרגע לא. אנחנו נשב עם העירייה ביום ראשון ואז נדע".
כידוע, הבעלים של טבריה דרשו מהעירייה, כמה ימים לאחר שהקבוצה העפילה לליגת העל, תקציב של 3 מיליון שקל. האם יקבלו אותו?