הפועל נוף הגליל תצא מחר למשחק חוץ נגד נס ציונה, שחייבת לנצח את המשחק כדי להיצמד לצמרת הטבלה. מנגד, נוף הגליל רוצה לחזור לנצח ולהמשיך לבסס את מעמדה בשלושת המקומות הראשונים.
2 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
משחק שני ברציפות שהחלוץ המצוין מתיאוס לימה לא ייכלל בסגל בגלל פציעה. הברזילאי הוא חולייה משמעותית בהתקפה של המאמן ירון הוכנבוים ועוזרו מנו הרוניאן.
היום (חמישי) ערכה הקבוצה אימון מסכם במגרש האימונים באצטדיון 'גרין'. שחקנים סיפרו לאתר 'מיינט העמק' כי היה אימון טוב, שהתנהל באווירה טובה. יש לציין כי הצוות המקצועי והמנכ"ל גיל ברעם שבעי רצון מהיכולת של השחקנים בשני המשחקים הראשונים מאז החזרה מהסגר.
עוד ציינו השחקנים כי המאמן הוכנבוים קיים השבוע שתי אסיפות וידאו מקצועיות. הראשונה ביום שני - סיכום המשחק נגד הפועל רמת גן והשנייה היום (חמישי) - הכנה לנס ציונה.
2 צפייה בגלריה
מתיאוס לימה
מתיאוס לימה
מתיאוס לימה
(צילום: שרון צור)
"הצוות המקצועי הכין אותנו לנס ציונה בצורה משולמת. אנחנו יודעים את כל הפרטים על היריבה. מגיעים ברמת מוכנות גבוהה מאוד", אמרו השחקנים.
עוד סיפרו השחקנים כי באסיפה הזהיר אותם הוכנבוים מהתקפות המעבר המהירות של נס ציונה. "לאורך כל השבוע באימונים הצוות המקצועי תרגל אותנו נגד שיטת המשחק של נס ציונה", אמרו השחקנים.