הפועל עפולה מארחת הערב (שני) את בני סכנין מהצמרת. משחק קשה מאוד, נגד יריבה איכותית ובעלת יומרות העונה. עפולה רוצה לנצח כדי להישאר הליגה ואילו סכנין רוצה לנצח כדי להישאר בתמונת העלייה לליגת העל.
המאמן שלומי דורה מגיע למשחק בסגל חסר, שוב. הקשר יובל טיטלמן, שהציג משחקים טובים לאחרונה, פצוע ולא יכלל בסגל. גם הקשר האחורי המצוין קווין ריינשטין לא בסגל בגלל חמישה כרטיסים צהובים. כמו כן פצועים נתנאל גולדמן ואליאור סיידר.
מי שכן בסגל הוא החלוץ יובל שאוט, שהחלים מהפציעה בכף הרגל והיה מחוץ למגרשים כחודשיים. שאוט לא אמור לפתוח בהרכב, אך עצם החזרה שלו היא בשורה טובה.
1 צפייה בגלריה
יובל שאוט
יובל שאוט
יובל שאוט
(צילום: שרון צור)
עפולה כאמור משחקת הערב נגד קבוצה איכותית מאוד, שעל הנייר עדיפה עליה. אך עפולה הוכיחה בתקופה האחרונה כי היא מסוגלת להתמודד היום מול כל יריבה בליגה הלאומית, גם כזו שמתמודדת על עלייה לליגת העל.
שחקני המפתח: בראש ובראשונה הקשר ערן לוי. ככל שהוא יהיה פעיל מאוד ודומיננטי הסיכויים של עפולה לנצח את המשחק יגדלו. השני הוא כמובן זרקו קוראץ', שהפך לשחקן השובר שיווין של הקבוצה מאז החל לשחק בה. השלישי הוא השוער גולן אלקסלסלי.
עפולה תשחק נגד בני סכנין, אבל הראש שלה יהיה גם במשחק בין הפועל רמת גן לבני לוד. ניצחון של עפולה והפסד של בני לוד והסיכויים של עפולה להישאר בליגה יגדלו משמעותית.
פורסם לראשונה: 17:06, 09.03.20