הפועל עפולה הוציאה היום (שלישי) הודעה בה היא מודיעה ליו"ר המנהלת ארז כלפון כי אין בכוונתה להופיע למשחק ביום חמישי הקרוב נגד הפועל נוף הגליל.
3 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
שלומי דורה
(צילום: שרון צור)
"בהמשך להחלטתכם ההזויה אשר גורמת לחוסר ספורטיביות ובהמשך לדחיית עתירתנו ע"י בית הדין העליון שבעצם לכאורה חורץ את גורל הפועל עפולה, אנו מודיעים כי לא נופיע למשחק ביום חמישי הקרוב נגד הפועל נוף הגליל", נכתב במכתב ליו"ר כלפון עליו חתום מזכיר המועדון שמשון בן טולילה, "החלטת המנהלת אינה סבירה, אינה הוגנת,אינה שוויונית ושוברת את המוסכמות של הספורט והתחרות ההוגנת בפרט. אם נגזר עלינו לרדת ליגה על השולחן הירוק אנו מעדיפים לרדת ליגה בדרך שלנו וזה לא איום, אנחנו לא נופיע ביום חמישי".
3 צפייה בגלריה
תומר רחמים
תומר רחמים
תומר רחמים
(צילום: שרון צור)
במכתב נימקה עפולה את הסיבה: "הפועל אשקלון יצאו מהמרוץ קרי ירדו ליגה והתחרות על מקום למבחנים ולהפועל אום אל פאחם והפועל פ"ת אין עניין בליגה שכבר הסתיימה מבחינתם. בהחלטתכם יצרתם תקדים כי קבוצה (הפועל בני לוד) אשר נלחמת על מקום המובילים למבחנים יתרון גדול כאשר ישחקו תוך ידיעה מהן התוצאות שכבר הושגו ומהן מס' הנקודות הדרוש להם בכדי להשיג את המיקום הנכסף. דבר זה גורם לחוסר ספורטיביות משווע אשר עלול לחרוץ את גורל הפועל עפולה".
3 צפייה בגלריה
שלומי אלבז
שלומי אלבז
שלומי אלבז
(צילום: שרון צור)
את המכתב סיימה עפולה בדרישה ובאמירה: "אנו מציעים שתרדו מהעץ שעליתם עליו ותגיעו להחלטה שקולה, נבונה ונכונה יותר. בהחלטתכם יצרתם תקדים שלפי מיטב ידיעתנו לא קרה מעולם בכדורגל הישראלי והעולמי. האות קין של חוסר ספורטיביות תרבוץ לעד על כל מי ששותף להחלטה ההזויה הזאת כמי שחרצו לכאורה גורל מועדון על השולחן הירוק".