היום (חמישי, 20:30) תתייצב הפועל נוף הגליל למשחקה האחרון לעונה מול הפועל עפולה באצטדיון בעפולה עלית. עבור האדומים המשחק הוא כמובן לפרוטוקול בלבד מאחר והם סיימו את מטרותיהם לעונה, אבל אין ספק שהחניכים של ירון הוכנבוים לא יגיעו להעביר את הזמן וירצו ל'נקום' בעפולה על אירועי סוף העונה שעברה, אז איבדה נוף הגליל את העלייה לליגת העל לאחר שעפולה ספגה שער ניצחון מרגליו של סער פדידה והפועל כפר סבא בדקה ה-97.
2 צפייה בגלריה
ליעד אלמליח
ליעד אלמליח
ליעד אלמליח
(צילום: שרון צור)
"איבוד העלייה זה זיכרון שלא נעים להיזכר בו בעיקר בגלל שקרו במשחק המקביל דברים שלא נראו טוב לעין. אבל עברה עונה שלמה ועברנו את זה", אמר אלמליח, "יש הרבה דיבורים מסביב לקראת המשחק. אני רואה מה קורה ברשתות החברתיות בין האוהדים, אבל זה מה שיפה בספורט, יש תחרויות, יש רצון לנצח ושהיריב יכשל בגלל זה אנחנו בענף הזה הן כשחקנים והן כאוהדים".
"בשורה התחתונה", הוסיף אלמליח, "לא היו הכנות מיוחדות לקראת המשחק נגד עפולה והתכוננו כרגיל כמו לכל משחק. עבור עפולה מדובר במשחק של חיים ומוות ולנו נשאר לשחק על היוקרה והיריבות הספורטיבית ולכן נגיע במטרה לתת ה-100% שלנו".
על העובדה שדווקא נוף הגליל יכולה לחרוץ את גורלה של עפולה מוסיף הבלם: "כנראה איך שלא נסתכל על זה מעגלים נסגרים בסוף ויצא שעפולה מקבלים אותנו במחזור האחרון. השנה לא היו להם הרבה רגעי מאני טיים או הכרעה וזה סוג של משחק כזה. אם עפולה ינצחו זה ישאיר להם סיכוי ואם לא אני מאמין שהעונה עבורם תסתיים".
2 צפייה בגלריה
אלמליח. לא דיבר השבוע עם החברים מעפולה
אלמליח. לא דיבר השבוע עם החברים מעפולה
אלמליח. לא דיבר השבוע עם החברים מעפולה
(צילום: שרון צור)
אתה חושב שהבקשה של הפועל עפולה לדחות את המשחק מוצדקת?
"אני לא בקיא כל כך במה שקורה ולא מתפקידי להתעסק בזה אבל אני כן חושב שהיה ספורטיבי ונכון שכולם ישחקו באותה השעה כמו שקורה בכל עונה. אבל בשביל זה יש את המנהלת שתחליט מה נכון"
עד כמה זה משפיע על השחקנים שהם לא יודעים מה קורה במגרשים האחרים?
"אף פעם לא יצא לי להיות בסיטואציה כזו, אבל כן יצא לי לשחק עם נוף הגליל פעמיים במבחנים ותמיד יש את המתח הזה בזמן משחק לדעת מה קורה במגרש השני. אני חושב שבמצב כזה יש פלוסים ומינוסים כי מצד שני עפולה מגיעים למשחק שהם יודעים שזה ברגליים שלהם והם לא צריכים לרוץ לרדיו להקשיב מה קורה במגרש אחר ויכולים להתרכז אך ורק בעצמם".
לבלם יש לא מעט חברים קרובים מהפועל עפולה, אבל השבוע עקב המשחק הטעון הם העדיפו לשמור מרחק: "לא דיברתי עם אף אחד מהחברים שלי בעפולה השבוע. בשבועות שיש משחק נגד חברים מהקבוצה היריבה בדרך כלל מתנתקים אחד מהשני ויודעים לעשות את ההפרדה".