הפועל נוף הגליל השיגה הערב (שני) בגרין ניצחון במשחק פתיחת הליגה נגד בית"ר תל אביב/בת ים בתוצאה 1:2. זה היה הניצחון חמישי ברציפות של הקבוצה בכל המסגרות.
3 צפייה בגלריה
רועי שוקרני
רועי שוקרני
רועי שוקרני
(צילום: אורן אהרוני)
הקבוצה של המאמן ירון הוכבוים, שלא עמד הערב על הקווים כי חלה בקורונה ונמצא בבידוד, החלה הערב ברגל ימין את המסע שלה לכיבוש צמרת הליגה הלאומית. למרות הניסיונות של ראשי הקבוצה להנמיך ציפיות - הוכנבוים וצוותו הצליחו לחבר את הקבוצה מהר ולייצר קבוצה חזקה - מקצועית ומנטלית שיש בה את כל המרכיבים להיות קבוצה מובילה העונה
על הקווים עמד הערב עוזר המאמן מנו הרוניאן, שהיה גם זה שהכין את הקבוצה למשחק, כאמור בגלל שהוכנבוים נמצא בבידוד.
3 צפייה בגלריה
גיא דיין
גיא דיין
גיא דיין
(צילום: שרון צור)
ארבע תובנות אחרי הניצחון:
1. פעם ראשונה העונה שהקבוצה סופגת שער חובה ונמצאת דקות רבות בפיגור. למרות זאת היא לא נלחצה, המשיכה בתכנית המשחק שלה, שחקנים גילו אופי ולבסוף גם כבשו שני שערים וניצחו את המשחק.
2. החלוץ הברזילאי מתיאוס לימה, שהמאמן ירון הוכנבוים עמל שעות רבות כדי לאתר אותו, נכנס לחצי השעה האחרונה של המשחק וכבש את שער הניצחון - שער שיעניק לו הרבה ביטחון להמשך ויזרז את ההתאקלמות שלו.
3. השחקנים שיחקו בקצב גבוה גם בדקות האחרונות של המשחק. זה אומר שההכנה לעונה היתה מצוינת. שאפו למאמן הכושר שרון כץ.
4. שחקני נוף הגליל חייבים לשפר את אחוז ניצול מצבי ההבקעה. הקבוצה הגיעה למספר גדול של מצבי הבקעה והחמיצה המון. הוכנבוים והרוניאן לתשומת ליבכם.
3 צפייה בגלריה
מנו הרוניאן
מנו הרוניאן
עוזר המאמן מנו הרוניאן הערב על הקווים בגרין
(צילום באדיבות אבי רביבו)
מצטיין המשחק: המגן הימני מתן פלג. היה דומיננטי בהתקפה. הוא מסר מספר כדורים טובים לשחקני התקפה.
ראויים לציון: הקשר גיא דיין, שעבד בלי הפסקה וניהל את המשחק טוב, בעיקר במחצית השנייה; הקשר רועי שוקרני הציג משחק טוב וגם כבש שער. שוקרני שוב הוכיח שהוא שחקן משמעותי היום במערך של הקבוצה
המאמן ירון הוכנבוים צפה במשחק בשידור חי באמצעות הפייסבוק. הוכנבוים יסיים את הבידוד ביום רביעי.