דריכות גדולה בהפועל נוף הגליל לקראת המשחק ביום שישי נגד הפועל רמת השרון. מבחינת הקבוצה מדובר במשחק בעל חשיבות עצומה במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. נוף הגליל חייבת לנצח את המשחק כדי לא להקטין את הסיכויים לסיים את העונה בין שמונה הראשונות.
2 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
היום (שלישי) ערכה הקבוצה אימון במגרש אבי רן בחיפה. לפני האימון ערך מאמן הקבוצה איתי מרדכי אסיפת וידאו, שבה העיר לשחקניו על חוסר ריכוז בדקות הפתיחה נגד עפולה. מרדכי העביר מסר כי הוא רוצה שינוי בגישה, כלומר ששחקניו יגיעו מוכנים לכל משחק.
במהלך האסיפה התנהל עימות מפתיע בין המאמן מרדכי לחלוץ הקבוצה יובל אבידור. זה קרה כשמרדכי העיר על העמידה של החלוצים כשיש מצב נייח לקבוצה היריבה. אחרי דין ודברים קצר מרדכי הוציא את אבידור מהאסיפה.
בתום האסיפה ביקש אבידור לשוחח עם מרדכי. יש לציין כי שחקנים העידו כי בין המאמן לחלוץ ישנה מערכת יחסים טובה מאוד וכל התקרית היום הפתיע את כולם. מרדכי סרב לשוחח עם אבידור, שנפגע מאוד מכל התקרית. שחקנים שהיו מופתעים מכל האירוע הרגיעו את חברם לקבוצה ודאגו שישתה מים. החלוץ כמובן לא הורשה להתאמן וגם קיבל הודעה כי הוא מושעה עד יום ראשון, כלומר הו אלא יכלל בסגל של הקבוצה במשחק החשוב נגד רמת השרון.
2 צפייה בגלריה
יובל אבידור (צילום: שרון צור)
יובל אבידור (צילום: שרון צור)
יובל אבידור (צילום: שרון צור)
מהלך השהייתו של אבידור דווקא לפני משחק חשוב כל כך עבור הקבוצה תמוהה מאוד. עד עכשיו מרדכי נתן לו קרדיט בלי סוף וגם תמיכה, למרות שהחלוץ לא תמיד סיפק את הסחורה. אז מה קרה פתאום?. ועוד זוית שלא מובנת: המנהל המקצועי רועי כהן, שקרוב מאוד לשחקנים והוא זה שהביא כל אחד מהם, מתנגד באופן מוחלט להשעיית שחקנים ולפגיעה בהם. אז מה קרה פתאום? ובעניין המקצועי, הקשר גיא דיין חזר וככל הנראה יפתח בהרכב נגד רמת השרון. דיין הוא מומחה בלחלק כדורים לחלוצים מהירים שעושים תנועה לעומק כמו אבידור ועידן גולן. אז דווקא כשהקבוצה צריכה את כל הכלים כדי להשיג את הפלייאוף העליון משעים את החלוץ שנחשב לבכיר ביותר?
מחר תתאמן הקבוצה בשעה 14:00 במגרש באור יהודה ולאחר מכן תשתתף בשמחתו של המגן קובי מור, לרגל הולדת בנו.