מנכ"ל הפועל נוף הגליל גיל ברעם חזר ביום שני מארה"ב היישר לפוטו-פיניש של חלון העברות שיסתיים מחר (חמישי). על הפרק צירופו של המגן הימני אחמד קסום ואולי ברגע האחרון יצורף שחקן נוסף.
1 צפייה בגלריה
המנכ"ל גיל ברעם (צילום: שרון צור)
המנכ"ל גיל ברעם (צילום: שרון צור)
המנכ"ל גיל ברעם (צילום: שרון צור)
בשלושת השבועות שברעם לא היה בקבוצה קשה לציין שהיה שקט סביבה. בעיקר נוכח התבוסות הכואבות לראשל"צ וסכנין.
שחקן בכיר בקבוצה אמר לאתר 'מיינט העמק' כי חסרונו של ברעם הורגש מאוד: "כמה טוב שגיל חזר. קשה כשהוא לא נמצא. הקבוצה לא יכולה בלעדיו. כל פעם שהוא חסר מרגישים את זה מאוד. ראית מה קרה כשהוא לא היה. תבוסות משפילות, בלגאן עם האוהדים, בלגאן בתקשורת והזעיקו את ראש העיר רונן פלוט כדי להרגיע את המצב. כנראה גיל לא צריך לצאת לחופש".
הקבוצה נמצאת בהכנות למשחק ביום שישי בעילוט נגד בית"ר תל אביב/בת ים. דו-קרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון. נוף הגליל חייבת לנצח את המשחק כדי להגדיל את סיכויה להתברג בפלייאוף העליון. היום קיימה הקבוצה אימון/מפגש בקאנטרי-קלאב בנוף הגליל.
חלוץ הרכש החדש דייויד בוסין, מי שאמור להושיע את ההתקפה, נראה בשלב הזה בסדר באימונים. אך המבחן הגדול שלו יהיה בסופו של דבר בשערים שיכבוש. צירופו של בוסין פגע מאוד במעמדו ברוטציה של החלוץ עידן גולן, שלא שיחק במשחק בשישי האחרון נגד הפועל רמת גן. יצוין כי גולן בא לקבוצה עם הבטחה שהוא יישחק הרבה במטרה לעשות העונה את הפריצה שלו.