מנכ"ל הפועל נוף הגליל גיל ברעם מרוצה ממה שקורה עם הקבוצה בתקופה האחרונה. היא החלה לצבור נקודות, לשחק לעיתים טוב והיא קרובה מאוד להתברג בפלייאוף העליון.
"אני מרוצה מששת המשחקים האחרונים. השגנו שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. יש שיפור בקבוצה", אמר המנכ"ל גיל ברעם, "סוף סוף מצאנו את ההרכב הבסיסי של הקבוצה שרץ טוב. אני מרוצה שהצוות המקצועי עושה פחות שינויים. נראה שהוא מצא את השחקנים המתאימים. אני מרוצה מכל השחקנים. אני רואה שהם נותנים מעצמם 200 אחוז וזה המדד מבחינתי. יש משחק יותר קבוצתי ובתוך כך גם אגיד - רועי שוקרני ופדרו הם שחקני ליגת העל. טוב שהם אצלנו".
3 צפייה בגלריה
גיל ברעם (צילום: שרון צור)
גיל ברעם (צילום: שרון צור)
גיל ברעם (צילום: שרון צור)
מחר מפגש נגד אחי נצרת. משמעות המשחק?
"משחק חשוב מאוד. יכול לתת לנו כיוון להמשך העונה. זה גם בסופו של יום דרבי ויש פה גם יוקרה".
מה צפוי בחלון העברות בינואר?
"היתה לי שיחה עם השחקנים ואמרתי להם שכל עוד לא מדברים על משוחררים אף אחד לא משוחרר. לא יגיעו שחקנים חדשים ללא שחרור של שחקנים שנמצאים עכשיו בסגל. מעבר לזה, הקבוצה התייצבה כך שאני מעדיף לא להתעסק בזה בשבועיים הקרובים. וצריך גם לזכור שבקרוב הקבוצה מקבלת אחלה חיזוק – גיא דיין, עודד אלקיים ותומר סויסה חוזרים מפציעות. זה אחלה רכש".
3 צפייה בגלריה
רועי שוקרני (צילום: שרון צור)
רועי שוקרני (צילום: שרון צור)
רועי שוקרני (צילום: שרון צור)
עודד צ'וקול זומן לנבחרת האולימפית.
"גאים בו. אנחנו רק מקווים שיהיה לזה המשכיות. הוא יצטרך לעבוד קשה כדי להישאר באולימפית. זה לא רק לסמן וי אלא להשתלב. אמרתי לו לשמור על צניעות ושיבין שהוא רק בתחילת הדרך".
קבוצות פנו אליך לגביו?
"כרגע אנחנו לא מתעסקים בעתידו ובאופן כללי למכבי חיפה יש זכות ראשונים על כל שחקן שלנו".
3 צפייה בגלריה
פדרו פטארצי
פדרו פטארצי
פדרו פטארצי
אוהד רבינוביץ יחזור בחלון העברות?
"יש גישושים. נראה מה יהיה. הבעיה בעניינו, שיש לנו הרבה קשרים. המטרה שלי בחלון העברות הוא לעשות רכש לשנה וחצי. אין לי עניין להחתים שחקן לחצי עונה כי אנחנו עומדים במטרות שלנו. אני רוצה לבנות את הסגל לטווח ארוך".
יש קבוצות שמתעניינות בשחקנים של הקבוצה?
"הפועל אום אל פחם התעניינה ביובל אבידור, אבל אני לא רואה את זה קורה".