הפועל נוף הגליל יכולה השבוע להידבק לחלק העליון של הטבלה, אם תנצח מחר את הפועל עפולה וביום שישי את עירוני רמת השרון עם מאמנה ירון הוכנבוים - מאמן נוף הגליל בשנתיים האחרונות והמוצלחות של הקבוצה.
נוף הגליל רוצה להגיע לרמת השרון אחרי ניצחון מחר 'בדרבי' על עפולה, שמגיעה למשחק עם מאמן חדש, שלומי דורה - מאמן מנוסה מאוד בליגה הלאומית.
1 צפייה בגלריה
תומר סויסה (צילום: שרון צור)
תומר סויסה (צילום: שרון צור)
תומר סויסה (צילום: שרון צור)
לא מעט פיקנטריה יש במשחק מחר - מאמן נוף הגליל איתי מרדכי מזוהה עם מכבי חיפה ואילו שלומי דורה מזוהה עם הפועל חיפה. הכרמל הירוק נגד קרית חיים האדומה. זה גם מפגש בין הצוות המקצועי שעבד בעונה שעברה בנוף הגליל והיום עובד בעפולה - מאמן הכושר שרון כץ ומאמן השוערים אריק שמואלי לבין הצוות המקצועי שעבד בעונה שעברה בעפולה והיום עובד בנוף הגליל - מאמן הכושר עומרי אלמקייס ומאמן השוערים דודי גיל.
עוד פיקנטריה? אולי ה-פיקנטריה: חלוץ נוף הגליל תומר סויסה פוגש מחר את האקסית שלו מהעונה שעברה. עפולה היא קבוצה בה סויסה לא הצליח מקצועית וגם נפרד ממנה אחרי פרשה שהכאיבה לו מאוד. האם סויסה יכבוש נגד עפולה?
בשורה התחתונה נוף הגליל רוצה להידבק לחלק העליון ורק ניצחון על עפולה יסלול את דרכה לשמונה הקבוצות המובילות. עפולה היא היום כמו אריה פצוע, שנלחם על החיים שלו. לכן זה לא הולך להיות משחק קל לנוף הגליל, למרות שהיא מגיעה למשחק כפייבוריטית.
"משחק קשה", אמר לקראת המשחק מנהל נוף הגליל שרון סויסה, "כשמשחקים נגד עפולה אף פעם לא מסתכלים על הטבלה כי המשחקים בינינו תמיד חמים וטובים. אני מקווה שננצח ונידבק לצמרת".
לפני המשחק מחר מאמן הכושר שרון כץ ומאמן השוערים אריק שמואלי, שעבדו במשך שנתיים רצופות בנוף בגליל, יקבלו מהקבוצה זר פרחים.