אחרי שעזב בינואר לאחר שלא מצא את מקומו בהרכב, חזר העונה אופק פישלר להפועל נוף הגליל מהדלת הקדמית והפך לבלם הרכב קבוע אצל המאמן איתי מרדכי. למרות שנוף הגליל ספגה כמות לא מובטלת של שערים העונה, נראה כי יחד עם התעוררות הקבוצה גם ההגנה מתחילה להתייצב ולהתחבר ולפישלר בהחלט יש חלק בכך.
2 צפייה בגלריה
אופק פישלר (צילום: שרון צור)
אופק פישלר (צילום: שרון צור)
אופק פישלר (צילום: שרון צור)
הבלם רשם מספר משחקנם מצוינים העונה ומוכיח לכל אלה שפקפקו בו כי הוא כאן כדי להישאר. "לקח לנו קצת זמן להבין אחד את השני ולהתחבר, אבל אני חושב שזה דבר טבעי. המשחק הראשון שיצא לנו לשחק כולם יחד היה רק בגביע הטוטו נגד הפועל קטמון ואז מיד התחילה הליגה. עכשיו אנחנו נראים יותר טוב ורואים את זה גם בתוצאות". מסביר פישלר את פתיחת העונה הרעה ומבהיר כי יש עוד מקום לשיפור: "אני בטוח שאנחנו עוד יכולים להשתפר. אנחנו לא ב-100% היכולת וגם לא ב-70% אבל אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. אנחנו עובדים קשה בשביל זה. העונה רק התחילה בשביל לדבר על מטרות וכרגע המטרה היא להתקדם ממשחק למשחק".
איתי מרדכי נותן לך קרדיט בהרכב מתחילת העונה איך שיתוף הפעולה איתו?
"איתי מאמן מצוין ואנחנו גם בקשר מצוין. הוא מכוון אותי המון ונותן לי הרבה מהידע שלו והניסיון שלו ואני שמח לעבוד תחתיו".
בתחילת העונה נראה שהשחקנים והמאמן לא משדרים על אותו הגל מה השתנה?
"כמו כל שחקן או מאמן שמגיע לקבוצה חדשה, כנ"ל גם לגביי, ההתחלה היא קשה קצת. אבל אתה לומד את האנשים והמקום ומתחיל להתרגל. איתי למד את המערכת ועובדה שעכשיו הוא מוכיח את עצמו".
יום שני מצפה לנוף הגליל משחק שהוא מעבר ל-3 נקודות ב'דרבי' נגד הפועל עפולה. פישלר מודע למשמעות של המשחק אבל מדגיש כי מבחינתם מדובר בעוד משחק, "אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק. נכון שזה 'דרבי' ואנחנו מבינים את החשיבות שלו, אבל אנחנו מתכוננים אליו כמו לכל משחק לא משנה אם זה גביע נגד קבוצה מליגה ב' או נגד מקום ראשון", אמר הבלם ומתייחס לרצון האוהדים להשיג נ'קמה': "אני לא הייתי באירועי סיום העונה שעברה ואני לא יודע מה היה שם באותן דקות. אנחנו לא נכנסים לזה ולא מדברים על זה. כמו שאמרתי נכון שזה 'דרבי' אל אנחנו מגיעים ברמת מוכנות כמו לכל משחק".
על כך שחזר לקבוצה העונה כשחקן מוביל לאחר שעזב בינואר עקב מיעוט בדקות משחק אמר: "ביקשתי לעזוב בעונה שעברה כי הבנתי מה הולך לקרות. לקחתי החלטה די מהירה אבל בסוף זה השתלם כי המעבר לעכו עשה לי טוב. אני מרגיש שחזרתי בשל יותר ואני מקווה שגם רואים את זה".
מה השאיפות להמשך לחזור ה'ביתה', להפועל חיפה?
"אני מושאל העונה מהפועל חיפה וכן בסופו של דבר השאיפה היא תמיד להתקדם ולשחק ברמות הכי גבוהות. מקווה לחזור לליגת העל דרך הדלת הראשית וכמה שיותר מהר".
2 צפייה בגלריה
פישלר. מחובר לאיתי מרדכי (צילום: שרון צור)
פישלר. מחובר לאיתי מרדכי (צילום: שרון צור)
פישלר. מחובר לאיתי מרדכי (צילום: שרון צור)
מרגיש שקיבלת הזדמנות להוכיח את עצמך בחיפה?
"הפועל חיפה נתנה לי את ההזדמנות. כבר בגיל 18 שיחקתי בקבוצה בליגת העל, אבל לפעמים צריך קצת יותר להתבשל ולקבל ניסיון כדי לשחק ברמות האלה".
אוהדי הפועל חיפה זוכרים אותך בעיקר בגלל הגול העצמי שכבשת ב'דרבי' נגד מכבי חיפה שעלה לקבוצה בהפסד. הוא עדיין רודף אותך הגול הזה?
"אני תמיד חושב על זה. זה משהו שאני אלך איתו כל החיים. אני יכול להגיד שאחרי הדרבי כמות האהבה שקיבלתי הייתה פשוט מטורפת. היו אנשים בודדים שהאשימו אותי בהפסד הזה, אבל אחרי המשחק 90% מהאוהדים שלנו נשארו אחרי המשחק, קראו לי ליציע ומחאו לי כפיים. זה הרגע שהבנתי שהפועל חיפה היא באמת הבית שלי ואני מחכה לרגע שאני אוכל להחזיר להם על התמיכה הזו".