הפועל עפולה תקיים היום בשעה 15:00 שימוע לפני פיטורים למאמן הקבוצה עידן בר און. זאת לאחר שבקבוצה הוחלט לזעזע את עמדת המאמן לאור המצב הקשה של הקבוצה בתחתית הליגה הלאומית.
בשימוע צפויים לשבת היועץ המשפטי של הקבוצה עו"ד יהב ארגמן, מנהל מחלקת הנוער עמי אסייג, מנכ"ל הקבוצה יוסי כהן ושמעון פרי. בר און צפוי להגיע עם עורך דין. לאחר השימווע תקבל הקבוצה החלטה סופית לגבי עתידו של בר און בקבוצה. במידה ויוחלט סופית לפטר אותו רק אז תתחיל הקבוצה באיתור מאמן שלישי העונה, כשהכוונה להחתים מאמן בכיר.
2 צפייה בגלריה
עמי אסייג. צילום: שרון צור
עמי אסייג. צילום: שרון צור
עמי אסייג. צילום: שרון צור
הבוקר העביר בר און אימון לאחר שאתמול הקבוצה היתה בחופש. האימון הוא חלק מההכנה לקראת המשחק הרגיש והגורלי נגד הפועל נוף הגליל ביום שני בעילוט.
בתוך כך, במהלך השבוע הוזכרו שמותיהם של שני מאמנים כמועמדים אפשריים לאימון הקבוצה - שלומי דורה ומסאי דגו. דורה נחשב כרגע למועמד המוביל למשרה, אם כמובן יסכים לקבל אותה.
"אף אחד מעפולה לא דיבר איתי", הגיב המאמן שלומי דורה לאתר 'מיינט העמק' על כך ששמו עלה כאחד המועמדים להחליף את עידן בר און במידה ויפוטר ונמנע מלהגיד האם יסכים לבוא לאמן את עפולה במידה ויקבל הצעה: "כבר הייתי במשא ומתן עם עפולה בתחילת העונה. כל הצעה אני שוקל לגופה. כל עוד לא תהיה הצעה רשמית אני לא יכול לענות על השאלה הזו".
אתה בכלל מעוניין להיכנס לקלחת הזו?
דורה: "אני לא מכיר את המערכת ולא יודע בדיוק מה קורה שם. אני רק יודע שהכל נמצא בידיים של ראש העיר. אם תגיע הצעה רשמית אשקול אותה".
2 צפייה בגלריה
שלומי דורה (צילום: עוז מועלם)
שלומי דורה (צילום: עוז מועלם)
שלומי דורה (צילום: עוז מועלם)
המאמן מסאי דגו שגם שמו עלה כמועמד להיות מאמנה הבא של עפולה שלל את האפשרות הזו ואמר כי ברצונו לקחת פסק זמן מהכדורגל לתקופה הקרובה: "אני נמצא במקום שאני רוצה קצת שקט אחרי מה שעברתי בקרית שמונה. זה לא הזמן שאני רוצה לחזור לעבוד".
אנשי כדורגל רבים בעפולה אמרו בימים האחרונים כי לאור מצב הקבוצה עדיף למנות צוות מאמנים מקומי, כזה שיש לו זיקה גדולה קבוצה ומחויבות רגשית והיסטורית או לחלופין מאמן בכיר יחד עם מאמן מקומי.