קשרה הבכיר של הפועל נוף הגליל, גיא דיין, שמאז שחזר לשחק בעמדה שלו וקיבל מהמאמן איתי מרדכי את המפתחות להוביל את הקבוצה, נמצא בכושר אישי מצוין - שלושה שערים ושני בישולים, בארבעת משחקי הליגה האחרונים.
2 צפייה בגלריה
גיא דיין (צילום: שרון צור)
גיא דיין (צילום: שרון צור)
גיא דיין (צילום: שרון צור)
דיין וקבוצתו נמצאים בתקופה טובה. אמנם היכולת הקבוצתית לא מזהירה, אבל הקבוצה יעילה ובעיקר לא מפסידה - שישה משחקים רצופים ללא הפסד. ביום שני תארח נוף הגליל את הפועל עפולה ודיין מוכן ומזומן למשחק הרגיש, כשהמטרה שלו ושל חבריו היא להמשיך במומנטום החיובי.
"לקח לנו קצת זמן להתחבר ולהבין אחד את השני ואת הדרישות של המאמן. עכשיו אנחנו יותר מחוברים ומבינים אחד את השני", הסביר דיין מה קרה לקבוצה בתקופה האחרונה, אחרי פתיחת העונה הגרועה.
לדברי דיין התוצאות גם הובילו לירידת מתח ולחץ. "היחסים שלי ושל כולם עם איתי הם יחסים מעולים", אמר דיין, "האווירה מצויינת בחדר הלבשה וכמו תמיד בנוף הגליל הכח שלנו זה הביחד וגם העונה אנחנו ביחד - שחקנים, מאמן צוות מקצועי. כולם".
2 צפייה בגלריה
תומר סויסה (צילום: שרון צור)
תומר סויסה (צילום: שרון צור)
תומר סויסה (צילום: שרון צור)
אחד השחקנים הקרובים לדיין בקבוצה הוא החלוץ תומר סויסה, שדיין עושה הכל כדי לעזור לו לחזור להיות חלוץ שכל הגנה מפחדת ממנו. "תומר סויסה הוא שחקן מצוין. הוא בא אלינו אחרי עונה לא קלה בעפולה והיה חשוב לו להוכיח שתומר סויסה לא שכח כדורגל ואני שמח מאוד בשבילו במיוחד", החמיא דיין לחברו, "לי הוא לא היה צריך להוכיח שום דבר. אני יודע מי זה תומר. גדלתי איתו ביחד בבית שאן ואני שמח לראות שהוא חוזר עצמו".