ההתרסקות של הפועל עפולה נמשכת – מקום אחרון, שישה הפסדים רצופים ואפס ניצחונות. המאמן עידן בר און כבר כחודש בקבוצה ועדיין אין שינוי בתוצאות. וזאת גם למרות שהקבוצה התחזקה במספר שחקנים.
בשישי האחרון הפסידה הקבוצה בתוצאה 0:1 לכפר קאסם במשחק שבו היא הייתה חייבת לנצח כדי לעצור את המפולת. עפולה הציגה משחק חלש ולא הצליחה לייצר מצבי הבקעה. בר און פתח את המשחק במערך 3-3-4, שלא עבד. במחצית הוא עבר למערך של 2-4-4, שגם הוא לא הביא לשיפור ביכולת.
1 צפייה בגלריה
עידן בר און (צילום: שרון צור)
עידן בר און (צילום: שרון צור)
עידן בר און (צילום: שרון צור)
"היה משחק באופן כללי ברמה נמוכה מאוד. אולי הגענו למצב אחד בכל משחק. ומנגד איינוגבה כלל לא נגע בכדור. היה את האירוע של הפנדל לזכותם וזהו. אכזבה. עד ה-16 של הקבוצה היריבה אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה. מה-16 של היריבה ועד השער שלה אנחנו הקבוצה הכי גרועה בליגה", סיכם בר און את המשחק.
למה להחתים מגן שמאלי ולא קשר מחליף לאדריאן רוצ'ט?
"אני מסכים שחסר שחקן במרכז המגרש, אבל אין עכשיו מבחר בשוק. אדריאן רוצ'ט בהחלט השאיר בור גדול. אנחנו מחפשים לו מחליף. יחד עם זאת חן דילמוני הוא שחקן משמעותי שיחזק את ההגנה. אין לי עוד מגן שמאלי בסגל".
כאמור בר און כבר עומד ארבעה משחקים על הקווים ואת ארבעתם הפסיד. מבחינת ההנהלה, בשורה התחתונה, הזעזוע בעמדת המאמן עדיין לא הניב תוצאות. "המצב מתסכל מאוד", הודה בר און, "שלושה משחקים שיחקנו נגד הקבוצות המובילות של הליגה. בשלושתם לא הגיע לנו להפסיד ובשניים בכלל היינו צריכים לנצח. אין ספק שהתוצאות לא טובות וצריך להביא נקודות באופן מיידי. אני אמון על התוצאות ונכון שעם שינוי בגישה, ביכולת ובאווירה לא הולכים למכולת. עוד לא סגרתי חודש עם הקבוצה. אני מתמודד כאן עם אתגרים לא קטנים. רק לדוגמא - היו לי אימונים עם 14 שחקני בוגרים".
לא הבאת שינוי בתוצאות. לא חושש למעמדך?
"אני לא חושש כי יש לי את היכולת להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. ידעתי מראש לאן אני נכנס ושהדברים לא יהיו קלים בהתחלה בגלל לוח משחקים קשה. בעזרת היכולות שלי ובעזרת השחקנים – הקבוצה תעשה דברים טובים העונה".
איך אתה מגדיר את המשחק נגד עכו?
"חייבים לנצח. בסיסמאות הכל יפה ונחמד. רק ניצחון יביא את השינוי. אני מאמין שנשנה את המומנטום השלילי. עפולה היא לא קבוצה של מקום אחרון. אני מאמין בקבוצה הזו. אנחנו לא קבוצה חלשה. יש פה קבוצה טובה".