קבוצת הנוער של הפועל איכסל מהליגה הארצית, המודרכת על ידי המאמן יובל שטרית, פתחה את העונה בצורה טובה ולאחר חמישה משחקים היא נמצאת במקום השלישי עם תשע נקודות, אותן נקודות כמו לקבוצה שנמצאת במקום השני. מהליגה הארצית מעפילות בתום העונה שתי קבוצות. האם איכסל בדרך לעלייה היסטורית?
1 צפייה בגלריה
מאמן אסי גלבוע יובל שטרית (צילום: שרון צור)
מאמן אסי גלבוע יובל שטרית (צילום: שרון צור)
מאמן אסי גלבוע יובל שטרית (צילום: שרון צור)
המאזן של המאמן שטרית וחניכיו הוא שלושה ניצחונות ושני הפסדים. קבוצתו כבשה 13 שערים - ההתקפה השלישית הכי טובה בליגה וספגה חמישה שערים - ההגנה השלישית הכי טובה בליגה.
לאור פתיחת העונה הטובה קיבל שטרית מחמאות רבות על עבודתו עם השחקנים, הקשר איתם, ניהול המשחק, המשמעת, היסודיות והמקצועיות. כזכור, בעונה שעברה הוביל שטרית (בן טיפוחיו של זכי הרוניאן האגדי) את הנוער של הפועל אסי גלבוע לעלייה לליגה הלאומית.
המאמן עצמו מבהיר כי יש עוד דרך לעשות וכי הוא נהנה לעבוד באיכסל ושבע רצון מההשקעה של שחקניו.
"אנחנו מרוצים משלושת הניצחונות הרצופים שעשינו. במחזור האחרון הפסדנו 1-0 בניגוד גמור למהלך המשחק וליכולת שלנו על המגרש", אמר שטרית לאתר 'מיינט העמק', "אנחנו יודעים ללמוד מההפסדים שלנו יותר מהניצחונות שלנו וזה מה שחשוב".
על הקבוצה שלו אמר שטרית: "הצלחנו לייצר תלכיד קבוצתי טוב. זו קבוצה מגוונת, התקפית מאוד וממושמעת הגנתית. נמשיך לעבוד קשה בכדי לאסוף כמה שיותר ניצחונות במהלך העונה נגד כל יריבה ובכל מגרש. למרות העובדה שזו העונה הראשונה של הקבוצה בליגה הארצית. אנו מודעים לכך שאם נצליח לסיים בחלק העליון של הטבלה יהיה זה בגדר הפתעה, אבל בהחלט לשם אנו מכוונים".
סגל קבוצת הנוער של איכסל בנוי ברובו משחקני בית ביניהם קפטן הקבוצה מוסטפא זרזור ועוקבה שלבי. מלך השערים של הקבוצה כרגע הוא סברי חטיב (5 שערים בחמישה משחקים) השייך לסגל הקבוצה הבוגרת. על חטיב רצוי מאוד לשים לב ולעקוב אחרי ביצועיו העונה - מוכשר מאוד ויש לו פוטנציאל גדול. שוער הקבוצה הוא טומס בוטלר, ששיחק בעבר בקרית שמונה.