הפועל עפולה העבירה היום ברשות לבקרת תקציבים רק חלק מהסגל לקראת העונה הבאה. שבעה שחקנים בכירים עדיין לא אושרו ונכון להיום אין להנהלה ערבויות כדי לאשר אותם בבקרה.
1 צפייה בגלריה
ראש העיר אבי אלקבץ והיו"ר עמיר נוי. מרוצים
ראש העיר אבי אלקבץ והיו"ר עמיר נוי. מרוצים
ראש העיר אבי אלקבץ והיו"ר עמיר נוי. מרוצים
השחקנים הבכירים שלא עברו הם יובל שאוט, רם שטראוס, אימרי זייד, חיים איצרין, אליאור סיידר, ערן אזרד, ג'ייק רוזנסקי והזר ברונו. מדובר בשחקנים ששכרם תואם את מעמדם. כלומר, לא מדובר בשחקנים זולים במיוחד.
כפי שפורסם כבר, בפעימה הראשונה אישרה הבקרה להנהלה לאשר שחקנים בסכום של 1.4 מיליון שקל, כאשר שכר המינמום בבקרה הוא בכלל 1.9 מיליון שקל. האם ההנהלה תצליח לגייס ערבויות כדי להעביר את כל סגל השחקנים? האם להנהלה יש בכלל את היכולת לשלם משכורות לשחקנים ולצוות המקצועי בסכום של מעל 300 אלף שקל בחודש?.
כפי שמסתמן הערב, הערכה היא כי ההנהלה תידרש לשחרר שחקנים משתי סיבות עיקריות: הראשונה, ההנהלה תתקשה לגייס ערבויות עבור כל שחקני הסגל שחתמו בקבוצה. השנייה, ראש העיר אבי אלקבץ לא יאפשר להנהלה לייצר העונה גרעון.
השחקנים שלא עברו היום בקרה מאוכזבים מאוד. בגזרת השוער רם שטראוס נשמעה אי שביעות רצון מהמצב. שטראוס אמר למקורביו: "זו לא ההכנה הכי לגיטימית לקבוצה, אבל נתגבר על כל המכשולים ונקווה שהכל יסתדר לקראת המשחק ליגה נגד הפועל פ״ת".
יש לציין כי ההנהלה הצליחה כבר לגייס איש עסקים מקומי שהפקיד בטוחות ברשות לבקרת תקציבים בגובה מיליון שקל. התקופה הזו היא האתגר הגדול ביותר הניצב בפני יו"ר הקבוצה עמיר נוי וההנהלה שלו.