מנכ"ל הפועל נוף הגליל גיל ברעם יעביר עד מחר ברשות לבקרת תקציבים את כל סגל הקבוצה לעונת 2019/2020. ברעם מטפל בנושא בשעות אלה וזאת במטרה להעמיד לצוות המקצועי, לקראת משחק גביע הטוטו ביום חמישי נגד הפועל קטמון, סגל מלא.
1 צפייה בגלריה
מנכ"ל נוף הגליל גיל ברעם (צילום: שרון צור)
מנכ"ל נוף הגליל גיל ברעם (צילום: שרון צור)
מנכ"ל נוף הגליל גיל ברעם (צילום: שרון צור)
השחקנים שטרם עברו בקרה הם: ליעד אלמליח, יובל אבידור, רועי שוקרני, ראובן גל, עידן גולן ואחמד קסום. לגבי האחרון (קסום) לא בטוח שיאושר בבקרה מאחר והוא פצוע והוא לא צפוי לפתוח את העונה.
כאמור ברעם רוצה שמאמן הקבוצה איתי מרדכי יוכל לראשונה בתקופת ההכנה לליגה לערוך ניסוי כלים להרכב החזק שבנה יחד עם המנהל המקצועי רועי כהן. הרכב החזק המסתמן של נוף הגליל לעונה הבאה הוא: שגיא מלול, ליעד אלמליח, אופק פישלר, קובי מור, מחמוד ג'אבר (במקומו של קסום הפצוע), רועי שוקרני, פדרו פטארצי, ים כהן, גיא דיין, תומר סויסה ויובל אבידור.
כפי שעולה מתוך האימונים, מרדכי יפתח את העונה בשיטה 3-3-4. אך הוא גם עשוי לשחק בשיטה נוספת עם שלושה בלמים 2-3-5.
"אעביר את כל השחקנים במהלך היום או מחר", אמר המנכ"ל ברעם לאתר 'מיינט העמק', "הסגל נראה בסדר. יש הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים לצד וותיקים שנשארו מהעונה שעברה. המפתח להצלחה של העונה נמצא בחיבור בין שוקרני לפדרו. הם צריכים לחבר את כל הקבוצה. כמובן לצד הניסיון של גיא דיין, ראובן גל וליעד אלמליח".