הקשר/מגן ימני שינהר מורד, בוגר מחלקת הנוער של הפועל עפולה, חזר היום למועדון והצטרף לקבוצה הבוגרת. בחמש השנים האחרונות שיחק בקבוצות מליגה א' – הפועל מגדל העמק, הפועל בית שאן ורובי שפירא/חיפה.
1 צפייה בגלריה
שינהר מורד. הפוטנציאל קיים (צילום: שרון צור)
שינהר מורד. הפוטנציאל קיים (צילום: שרון צור)
שינהר מורד. הפוטנציאל קיים (צילום: שרון צור)
בגיל 26 מקבל מורד, שהעריץ בנעוריו את יוסי בניון, הזדמנות נוספת לעשות את הפריצה הגדולה ולממש את הפוטנציאל שלו. את ההזדמנות הראשונה קיבל תחת המאמן אייל לחמן, אבל לא צלח אותה בעיקר בגלל שלחמן תיפקד אותו כחלוץ. עכשיו תחת המאמן נעים הוא מקבל הזדמנות שנייה להפוך לשחקן ליגה לאומית לגיטימי.
מורד הוא אחד השחקנים הטובים שגדלו במחלקת הנוער של המועדון. לצערו הוא לא קיבל הזדמנות נכונה כדי להשתלב. אם היה מקבל, סביר להניח שמזמן היה שחקן ברוטציה של הקבוצה הבוגרת.
"אני מקווה שהכלי ילך חלק ופליקס יראה שאני יכול לתרום. הגיע הזמן שלי", אמר מורד לאתר 'מיינט העמק', "אני מגיע להוכיח את עצמי. אני מקווה שהפעם אצליח לתקוע כאן יתד. רוצה להציג עונה טובה ולהישאר. אין סיבה שלא אצליח בעפולה".
על החזרה לעפולה הוסיף: "חמש שנים הייתי בגלות. המנכ"ל יוסי כהן דיבר איתי הרבה והוא בעצם יחד עם כל האנשים החדשים בהנהלה דאגו להחזיר אותי. התחלתי את האימונים ואני שמח שהחליטו לבסוף להשאיר אותי. כיף לחזור הביתה".
כדי שמורד יצליח הוא חייב לשחק בעמדה שלו – קשר מצד ימין או מגן ימני. ועוד דבר, הוא חייב לקבל הזדמנות אמתית. נעים צריך לתת לו מספיק דקות משחק כדי שיצבור ביטחון ויהיה שקט בפעולות שלו. אסור לו להרגיש שעל כל טעות הוא ירד לספסל. מורד הוא שחקן עם הרבה תשוקה ואהבה למשחק. הוא רעב להצליח ולהוכיח לעצמו ולכולם כי הוא באמת ראוי להיות בליגה הלאומית. מבחינת איכות הוא בהחלט יכול להשתלב – יש לו טיפול טוב בכדור, טכניקה טובה, ניידות, חוכמת משחק ומוטיבציה.