קבוצת הנוער של הפועל אסי גלבוע העפילה אתמול, יום שישי, לליגה הלאומית לנוער - הליגה השנייה. מאז חגיגות העלייה אמש זכו הצוות המקצועי והשחקנים למחמאות גדולות על ההצלחה של העונה.
1 צפייה בגלריה
ראש מועצת גלבוע עובד נור (צילום: שרון צור)
ראש מועצת גלבוע עובד נור (צילום: שרון צור)
ראש מועצת גלבוע עובד נור (צילום: שרון צור)
בין המברכים הוא ראש המועצה האזורית הגלבוע עובד נור שאמר על העלייה: "ספורט בגלבוע זה לא רק הישגיות ותחרותיות, זה קודם כל חינוך והנחלת ערכים. מכאן מגיעה המצוינות. זה מגיעה מתוך ההבנה כי המנוף האפקטיבי ביותר לבינוי וחיזוק קהילה, ולהסרת מחיצות, מצוי בתרבות ובספורט".
ראש המועצה גם החמיא לעוסקים במלאכה והוסיף: "העפלת קבוצת הנוער לליגה הלאומית היא תוצר של פעילות ענפה, של עובדים מקצועיים ומסורים שעושים עבודה אדירה. נמשיך לקדם את מפעלי הספורט, התרבות ופעילות החינוך הבלתי-פורמלי, כשירות חשוב, ובעל ערך ומשמעות לחיי תושבינו".
עליית קבוצת הנוער של אסי גלבוע האירה זרקור גדול על הישג נוסף של המנהל המקצועי זכי הרוניאן והמאמן יובל שטרית – כמות שחקני הבית השותפים להצלחה העונה. הנוער של אסי גלבוע עלה ליגה, כשבסגל 17 שחקני בית מתוך 20 שחקנים. אין זה דבר מובן מאליו. הרוניאן ושטרית האמינו בראש ובראשונה בשחקני הבית, נתנו להם קרדיט וביטחון להוביל את הקבוצה. זה לא דבר שקורה בכל מועדון ולכן זה מעצים מאוד את ההישג של הקבוצה.