דריכות עצומה בהפועל עפולה לקראת המשחק ביום ראשון ב'גרין' נגד מוליכת הטבלה הפועל נצרת עילית. הפער בין שתי הקבוצות הוא רק שתי נקודות ולכן בבירת העמק רואים במשחק הזדמנות פז לעשות את הבלתי צפוי מבחינתה ולהעפיל לליגת העל.
1 צפייה בגלריה
מאמן הקבוצה יגאל אנטבי (צילום: שרון צור)
מאמן הקבוצה יגאל אנטבי (צילום: שרון צור)
מאמן הקבוצה יגאל אנטבי (צילום: שרון צור)
אבל עפולה מגיעה למשחק הכי חשוב שלה ובכלל לארבעת המשחקים הכי משמעותיים במרוץ לליגת העל, כשהסטטיסטיקה לא לטובתה. כלומר היא לא רק צריכה לנצח את נצרת עילית ועוד שלוש קבוצות מהחזקות בליגה, אלא עוד כמה עובדות שהם ככל הנראה חלק ה-DNA של הקבוצה העונה.
נקודה ראשונה: עפולה היא אחת מקבוצות החוץ הגרועות העונה בליגה הלאומית. ב-16 משחקי החוץ שלה העונה היא ניצחה רק שני משחקים.
נקודה שנייה: עפולה מתקשה לכבוש במשחקי חוץ. היא כבשה רק 10 שערים במשחקי חוץ לעומת 31 שערים שכבשה במשחקי הבית.
נקודה שלישית: במאזן הפנימי בינה לבין כל קבוצות הפליאוף העליון מסתתר נתון נוסף - היא לא השיגה ניצחון חוץ אחד נגדם העונה.
נקודה רביעית: לעפולה נשארו עוד ארבעה משחקים. אלו שיכריעו את עתיד העונה שלה וגם כאן הסטטיסטיקה היא קטסטרופלית מבחינתה: לנצרת עילית היא הפסידה פעמיים, נגד הפועל קטמון/ירושלים היא הפסידה משחק אחד ובשני עשתה תוצאת תיקו, את נס ציונה היא ניצחה בבית והפסידה בחוץ ואת שני המפגשים נגד הפועל כפר סבא היא סיימה בתוצאת תיקו. במספרים - היא צברה שש נקודות בלבד מתוך 24 נקודות.
הצוות המקצועי של עפולה – המנהל המקצועי פרדי חייט, המאמן יגאל אנטבי, מאמן הכושר עומרי אלמקייס ומאמן השוערים דודי גיל יצטרכו להתכונן גם להיסטוריה של הקבוצה העונה לקראת ארבעת המשחקים הגורליים של העונה.