קרב מסקרן בצמרת ליגה ארצית צפון לנוער יתקיים היום בשעה 15:30 במגרש הסינטטי בעפולה.
מוליכה הליגה והמועמדת המובילה לעלות לליגה השנייה קבוצת הנוער של הפועל עפולה מארחת את הקבוצה שנמצאת במקום השלישי, קבוצת הנוער של הפועל בית שאן.
1 צפייה בגלריה
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
צילום: שרון צור
הפער בין שתי הקבוצות הוא חמש נקודות. לפיכך, עבור בית שאן, שאותה מאמנים מיקי בן שבת ואליאס לוי, זה משחק קריטי בהתמודדות על העלייה. כלומר אם היא תפסיד בו היא תאבק רק מול הפועל אסי גלבוע, שנמצאת במקום השני, על העלייה. אם תנצח היא תצמק את פער מעפולה לשתי נקודות ותעפיל למקום השני.
מנגד, עבור עפולה ניצחון יהיה עבורה צעד משמעותי שיבטיח כמעט בוודאות את חזרתה לליגה השנייה, ממנה ירדה לפני שתי עונות. ניצחון יעניק לה פער של שמונה נקודות מהמקום השלישי.
מאמן עפולה דניאל אומנסקי (אחד המאמנים הטובים לנוער בצפון), שעושה עבודה מצוינת עם השחקנים, יחד עם המנהל המקצועי של המחלקה שרון כץ נערכו בהתאם לקראת המשחק המשמעותי. יש לציין כי אם עפולה תעלה ליגה, יזכה כץ לכל השבחים על כך שהצליח בתוך שנתיים לשקם את קבוצת הנוער ולהחזיר אותה לליגה השנייה.
כבר עכשיו זוכה כץ ללא מעט ההערכה על המקצועיות ובעיקר ההשקעה הגדולה שלו על מנת שמחלקת הנוער של עפולה תזכה להצלחה ובעיקר תתקדם. מלבד קבוצת הנוער גם קבוצות נערים א', נערים ב' ונערים ג' מציגות עונות טובות מאוד ומצליחות.