אכזבה באצטדיון 'גרין': הערב, יום שני, הפסידה מוליכת הליגה הלאומית הפועל נצרת עילית לקבוצת התחתית הפועל מרמורק בתוצאה 0:1. הפסד ראשון של נצרת עילית לאחר ארבעה משחקים שלא נוצחה.
המשחק היום היה משמעותי מאוד בעת הזו בכל הקשר להתמודדות של נצרת עילית על הכרטיס לליגת העל, שכן ניצחון על מרמורק היה מגדיל את הפער מהשנייה בטבלה הפועל כפר סבא לשמונה נקודות, אבל יותר דרמטי ומשמעותי היה מגדיל את הפער מהמקום השלישי לתשע נקודות. למעשה, נצרת עילית לא ניצלה את ההפסד של הפועל קטמון/ירושלים לעירוני רמת השרון ואת ההפסד של כפר סבא ביום שישי להפועל פתח תקוה.
1 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים (צילום: שרון צור)
ירון הוכנבוים (צילום: שרון צור)
ירון הוכנבוים (צילום: שרון צור)
המצב בצמרת נשאר כפי שהיה ערב המחזור ה-27. "אם כבר מפסידים, אז להפסיד במחזור בו גם כפר סבא וקטמון מפסידות", אמרו הערב ב'גרין'.
נצרת עילית שינתה היום את שיטת המשחק ובמקום ה- 2-3-5, שעבד מצוין, עברה ל-2-2-4. נצרת עילית לא היתה ביום חלש, אבל התקשתה לייצר מהלכים בהתקפה. הגנת מרמורק עמדה נכון, סגרה היטב קווי מסירה, לחצה את גיא דיין, יובל אבידור וחוליו סזאר וביססה את המשחק ההתקפי שלה על מתפרצות או משחק מעבר.
שחקניו של המאמן ירון הוכנבוים גילו מחויבות ורצון, אבל היריבה מהתחתית היתה הרבה יותר נחושה ובטוחה בעצמה. בנצרת עילית בלט הקשר האחורי הברזליאי פדרו.
"היה אפשר לפתוח פער של תשע נקודות, אבל זה לא קרה. אף אחד לא הבטיח לנו שנעלה בקלי קלות. נרים את השחקנים, נחבק אותם ונמשיך הלאה", אמרו בקבוצה.
במשחק נגד מרמורק נרשמה נקודת ציון אישית – החלוץ הבכיר של הקבוצה יובל שאוט שיחק לראשונה העונה, לאחר שהחלים מקרע ברצועה הצולבת.
היריבה הבאה של נצרת עילית היא בני לוד ביום שני הבא. מאמנה של לוד ערן קוליק נכח ביציע ורשם הערות לקראת המפגש עם מוליכת הליגה הלאומית.
במחצית המשחק ערך המועדון את הטקס המסורתי שלו לשחקני העבר שתרמו למועדון. טקס ההוקרה הפעם נערך לשחקני העבר ששיחקו בקבוצה בשנות ה-70: ישראל קידר, סעיד סרחאן ופרדי שמילוביץ. הטקס נערך במעמד ראש העיר רונן פלוט והמשפחות.
בקבוצה היו מרוצים מכמות הקהל הרבה שהגיעה היום למשחק.