המועצה האזורית גליל עליון הודיעה למנהל קבוצת הפועל גליל עליון/גלבוע, עמית גל, להוציא מהאולם בכפר בלום את כל הציוד של הקבוצה. לגל יש שבוע ימים לעשות כך, עד ה-31 בחודש.
ההחלטה של המועצה הגיעה לגל באמצעות מכתב מאת גזבר המועצה, חיים מילוא, בזמן ששהה במחנה הכדורסלנים בלאס וגאס. כששב גל ביום שני לארץ, נדהם לגלות את הדרישה החד משמעית.
דורון שפר בעונת 2007/8 באולם בכפר בלום. העונה רק בגן נר? (צילום ארכיון: אביהו שפירא)
"לא התייחסתי למכתב הזה", אומר גל בתגובה. "יש לי תמונות של כל ההיסטוריה של הקבוצה, וכמה דפים ועטים. המשרד שהשתמשתי בו שייך לאולם.
"על איזה ציוד הם מדברים? יש לי שם מחסן קטן מאוד, שני מטר על שני מטר, עם ציוד של תלבושות ובגדי אימון שאני מחלק לקבוצת הנוער. מי שכתב את המכתב הזה מעולם לא ביקר באולם. הוא לא יודע שמחלקת הנוער נעזרת בקבוצה הבוגרת. אם הוא היה מבקר באולם, הוא לא היה מוציא את המכתב הלא רציני הזה.
"זה מכתב מקומם. מישהו מחפש לחמם את האווירה. תשאל את יוסי ראוך (מנהל אגף הספורט במועצה) כמה מחלקת הנוער נהנית מהציוד של מחלקת הנוער, כמה כדורים נתתי לניר יהלום (רכז הכדורסל במועצה)".
דוברת המועצה, יערה קדוש, מסרה בתגובה: "המכתב שנשלח לחייים אוחיון נועד להסדיר את השימוש באולם. אנו מתחילים לתכנן את שעות האימונים לעונה הבאה, ואנו צריכים לדעת האם בכוונת הקבוצה להתאמן באולם או לא.
"אנו מאחלים לקבוצה בהצלחה בהמשך דרכה בגלבוע, ומחויבים להמשיך לשמור על כללי מינהל תקין בניהול נכסי המועצה. בין היתר, החוק מחייב אותנו להסדיר את הפעילות מול הקבוצה והתשלומים הנגזרים מכך".