הפועל נוף הגליל המשיכה הבוקר (חמישי) בהכנות לקראת המחזור הרביעי בו תפגוש בחוץ את הפועל קרית שמונה שעדיין לא ניצחה העונה.
3 צפייה בגלריה
בר כהן
בר כהן
בר כהן
(צילום: דוברות הפועל נוף הגליל)
המאמן ירון הוכנבוים, כך על פי האימון היום, נראה כי בחר את ה-11 שיפתחו נגד קרית שמונה. ההפתעה או לא הפתעה היא שמסתמן כי החלוץ קאוון פרייטר שוב לא יפתח בהרכב.
3 צפייה בגלריה
פדרו פטארצי
פדרו פטארצי
פדרו פטארצי
(צילום: שרון צור)
הקשר דניאל סולומון לא התאמן גם היום והוא מחוץ לתמונת ההרכב. מי יכנס במקומו להרכב? נראה כי הוכנבוים ילך על בטוח ופדרו פטארצ'י יהיה זה שיקבל את הקרדיט, אך ישנם קולות אחרים שחושבים שמי שצריך לפתוח בהרכב הוא הקשר הצעיר והמוכשר בר כהן.
בר כהן נכנס כמחליף נגד אשדוד והציג יכולת אישית טובה. בכל פעם שהוא קיבל את הכדור קרה משהו טוב בהתקפה. הוא אף כבש שער שנפסל בטענת נבדל.
3 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים ועוזריו חי אבייב ומנו הרוניאן
ירון הוכנבוים ועוזריו חי אבייב ומנו הרוניאן
המאמן ירון הוכנבוים ועוזריו חי אבייב ומנו הרוניאן
(צילום: שרון צור)
אם כהן לבסוף יפתח בהרכב יש בזה הצהרה על משחק התקפי מאוד, אך יחד עם זאת נראה כי הצעיר מבין כי אצל הוכנבוים בלי לסייע בהגנה יהיה קשה לקבל הרבה דקות משחק. לכן הוכנבוים לא צריך לשלול את כהן כשחקן הרכב.
נגד אשדוד זכתה נוף הגליל לראשונה העונה בליגה בבעיטת עונשין מ-11 מטר. בכל ארבעת השנים האחרונות היה לנוף הגליל בועט פנדלים הכי טוב שיש - גיא דיין. מי בועט הפנדלים של נוף הגליל העונה? התשובה היא החלוץ קאוון פרייטר. מעניין יהיה לראות במי יבחר הוכנבוים לבעוט פנדל כשפרייטר לא על המגרש.