אין בכלל התלבטות: המאמן מוטי איוניר ימשיך לאמן את הפועל נוף הגליל גם בעונה הבאה, זאת לאור ההצלחה הגדולה של העונה כשהצליח להחזיר את הקבוצה לצמרת הליגה הלאומית.
3 צפייה בגלריה
מוטי איוניר
מוטי איוניר
מוטי איוניר
(צילום: אבי רוקח)

זו הקדנציה השנייה של איוניר בנוף הגליל. בראשונה אימן במשך שלוש עונות, שכללו עלייה היסטורית מהליגה הלאומית לליגת העל, עונה ראשונה מוצלחת מאוד בליגה הראשונה ובעונה השלישית ירד עם הקבוצה חזרה לליגה הלאומית. הקדנציה השנייה של איוניר ב'גרין' החלה באמצע העונה שעברה, 22/23, כשהגיע להציל את הקבוצה מירידה לליגה א' וכך עשה. העונה כאמור הוביל את הקבוצה להצלחה גדולה.
עוז בן גיגי, אוהד שרוף של הפועל נוף הגליל, מרוצה מהדרך שעשתה הקבוצה העונה: "בעונה שעברה אחרי מה שעברנו ושהיינו בסכנת ירידה ליגה, עשינו מעל ומעבר העונה הזאת מבחינת הציפיות. נכון שהיינו שווים יותר נקודות ויכולנו להיות אפילו במקום גבוה יותר בטבלה, אבל זה בסדר מבחינתנו, לא נהיה חזירים. השנה אנחנו עושים עונה הרבה יותר טובה ושקטה, והקבוצה מביאה יותר נחת במיוחד לאוהדים".

3 צפייה בגלריה
האוהד עוז בן גיגי
האוהד עוז בן גיגי
האוהד עוז בן גיגי
(צילום: אתר 'מיינט העמק')

בן גיגי הקפיד להגיע לכל משחק של הפועל נוף הגליל העונה ונהנה מהמשחק השוטף והמהנה של הקבוצה: "השחקנים משחקים כדורגל מצוין. יש שחקני בית ואפשר לראות יותר מחויבות והשקעה על המגרש. זה כיף לראות במיוחד כשיש שבעה-שמונה שחקני בית וחמישה מהם בהרכב, זה דבר שלא קרה לנו הרבה שנים וכיף לראות את זה".
מה אתה חושב על מוטי איוניר כמאמן?
"הוא השאיר אותנו בליגה בעונה שעברה כנגד כל הסיכויים, הוא לקח יוזמה ובחר לאמן אותנו כשהיינו מרחק נגיעה מליגה א'. השנה הוא עושה עונה מצוינת. מעבר לליגה אנחנו גם ברבע גמר גביע המדינה ויש סיכוי גבוה שנגיע גם לחצי הגמר כי הגרלנו את הפועל קריית שמונה שמשחקת איתנו באותה ליגה. אני בעד שאיוניר ימשיך איתנו עונה נוספת. מגיע לו להמשיך".
"העונה הזאת של הפועל נוף הגליל מוצלחת לעומת עונה שעברה שהיינו פסע מירידה לליגה א'", הוסיף אוהד הקבוצה שלומי אוסיס, "היינו יכולים להוציא יותר מהעונה הזאת מאשר פלייאוף עליון אם היינו קצת מרוכזים ובפוקוס, אבל העונה טובה בסך הכל כשאנחנו במקום חמישי וברבע גמר הגביע".

3 צפייה בגלריה
שלומי אוסיס
שלומי אוסיס
שלומי אוסיס
(צילום: שרון צור)

אתה נהנה לראות את הקבוצה?
"יש משחקים שכן ויש משחקים שלא אבל אני נהנה לראות את הקבוצה, אני נוסע לכל משחק, בית או חוץ, גשם או שמש, לא משנה איפה".
מוטי איוניר הוא סיפור הצלחה?
"הוא מאמן טוב ואני מבסוט ממנו. בעונה שעברה הוא עשה את ההישארות, אני לא האמנתי שנישאר בליגה, הייתי בטוח שנרד ליגה אבל הוא הפתיע אותי. אני חושב שמגיע לו קרדיט להישאר עוד שנה לפחות. שנה הבאה אם יעבו יותר את הסגל יש מצב אפילו לדבר על עליית ליגה".