הפועל נוף הגליל החלה היום (רביעי) בהכנות למשחק הרביעי העונה נגד הפועל קרית שמונה, שיתקיים בעיר הצפונית ביותר בשבת הקרובה.
2 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
הצוות המקצועי והשחקנים הניחו היום בצד את פסטיבל המקום הראשון בטבלה, ששם זרקור על הקבוצה, שפתחה את העונה בצורה טובה מאוד - שני ניצחונות ותוצאת תיקו.
לקראת המשחק נגד קרית שמונה מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים יערוך מספר שינויים בהרכב. הבלם דולב אזולאי, שעדיין מאושפז בבית חולים עקב דלקת, ככל הנראה לא יהיה בסגל למשחק נגד קרית שמונה. מכאן עולה השאלה: מי יחליף אותו בהרכב?
2 צפייה בגלריה
דולב אזולאי
דולב אזולאי
דולב אזולאי
(צילום: גיל נחושתן)
להוכנבוים יש שתי אופציות: הראשונה, לשבץ לצד יבגני ברקמן וירין פרץ את פדרו פאטרצ'י שהחלים מהפציעה והתאמן היום. פדרו היה טוב מאוד כבלם בניצחון על מכבי נתניה. השנייה, לשלב בהרכב לראשונה העונה את הבלם הזר, שנחשב גם לבלם הבכיר בקבוצה, הברזילאי גוטיירי טומלין.
יש לציין כי המאמן הוכנבוים מרוצה מאוד מהיכולת שמפגין עד כה הבלם ירין פרץ. מאחורי הקלעים מחמיא הוכנבוים מאוד לפרץ.
הקשר דניאל סולומון שנפצע במשחק נגד מ.ס אשדוד לא התאמן היום וכרגע לא ברור אם יהיה בסגל למשחק נגד קרית שמונה. אם סולומון יחזור מחר להתאמן הוא צפוי לפתוח בהרכב. אם לא יתאמן, הוכנבוים יצטרך להחליט מי יחליף אותו בהרכב. במקרה הזה יש להוכנבוים מספר אופציות. אחת מהן היא לתת קרדיט בהרכב לקשר המוכשר בר כהן, שהציג יכולת טובה נגד אשדוד.