מתחמי הכדורגל המושקעים בעפולה הפכו למבוקשים מאוד לקראת פתיחת עונת המשחקים 2022/2023.
3 צפייה בגלריה
מתחם הכדורגל בשדרות בגין בעפולה
מתחם הכדורגל בשדרות בגין בעפולה
מתחם הכדורגל בשדרות בגין בעפולה
(צילום: פרטי)
בשנים האחרונות נבנו מספר מתחמי כדורגל ברחבי העיר ברמה הגבוהה ביותר. זה התחיל עם בניית האצטדיון החדש בשנת 2008 ולצידו מגרש סינטטי לקיום משחקים עד ליגה א', המשיך עם הקמת מתקן מושקע בשכונת גבעת המורה ולפני שלוש שנים הקמת מתחם בגין - מגרש כדורגל נוסף במרכז העיר ולצידו אולם כדורסל מושקע.
3 צפייה בגלריה
עומרי זריהן.
עומרי זריהן.
עומרי זריהן.
(צילום: שרון צור)
בנוסף, שודרג ושופץ מגרש הכדורגל בשכונת עפולה עלית, שגם בו אפשר לקיים אימונים ופעילויות נוספות. את מהפכת המתקנים בעפולה הוביל ראש העיר אבי אלקבץ, שראה בקידום הספורט חלק בלתי נפרד מהחינוך הבלתי פורמאלי בעיר. יש לציין כי מתחם גבעת המורה נבנה בתקופת כהונתו האחרונה של ראש העיר לשעבר יצחק מירון.
את מתקני הכדורגל מנהל בצורה מקצועית מאוד עומרי זריהן. הדבר מתבטא בשמירה על המתקן בכל ההיבטים שיש, שמירה על משטח הדשא וקבלת פנים חמה לאורחים מבחוץ.

כאמור המגרשים בעפולה הפכו למבוקשים מאוד ובקיץ הזה מלבד הקבוצה המקומית מהליגה הלאומית יתאמנו בגבעת המורה ובמתחם בגין גם הפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית וקבוצת בני ריינה מליגת העל, שמנהלה המקצועי הוא ירון הוכנבוים שאימן בעבר בעפולה.
3 צפייה בגלריה
מגרש הכדורגל בגבעת המורה
מגרש הכדורגל בגבעת המורה
מתחם הכדורגל בגבעת המורה
(צילום: פרטי)
לצד זה גם בכירי הכדורגלנים בארץ בוחרים לקיים אימונים אישיים בעפולה, בעיקר במתחם בגין. אחד הבולטים שביניהם הוא כוכב נבחרת ישראל מנור סולומון, שערך אימונים אישיים יחד עם מאמן הכושר של הנבחרת ערן שדו.
גם שחקנים אחרים מליגת העל לרבות שחקני האלופה מכבי חיפה ערכו אימונים אישיים במתחם בגין בתקופה האחרונה.