הפועל בית שאן חולמת ליגה א': היום, חמישי, בשעה 19:00 באצטדיון השלום באום אל פחם תשחק הנציגה הבוגרת של המועדון בדו קרב ישיר נגד צעירי טייבה על מקום בליגה א' צפון בעונה הבאה. זה קרב ישיר על עלייה או הישרדות.
4 צפייה בגלריה
הפועל בית שאן
הפועל בית שאן
הפועל בית שאן רוצה לחגוג עלייה לליגה א'
(צילום: אביב עובדיה)

עוד רבות יסופר על העונה המופלאה הזו של בית שאן, אבל עכשיו הכל מתנקז ל-90 דקות, ואולי יותר, הכי גורליות של המועדון בשנים האחרונות. המועדון המפואר, שידע ימים יפים לפני שלושה עשורים, רוצה לחזור לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. יותר מדי שנים במדבר של הליגות הנמוכות הספיק והצעד הראשון אל עבר המטרה החלומית יכול לקרות היום.
המנהל המקצועי והמאמן גיא דיין והמאמן הנוסף אביאל אבהרמיאן הכינו היטב את הקבוצה ליתרונות ולחסרונות של היריבה מליגה א'. שחקני בית שאן קיבלו את הדגשים המדויקים כדי להיות מוכנים לכל הסיטואציות שיכולות לסכן את השוער נתנאל שפולוב - במצבים הנייחים או במשחק מעבר.
הדרישה המקצועית המשמעותית של הצמד דיין-אבהרמיאן מהשחקנים היא תמיד ללחוץ את שחקן היריבה שעם הכדור. המטרה ב-15 הדקות הראשונות תהיה לערער את הביטחון של שחקני טייבה ובכך לשלוט במשחק.

4 צפייה בגלריה
גיא דיין
גיא דיין
המאמן גיא דיין
(צילום: שרון צור)

בית שאן מגיעה למשחק בטוחה בעצמה ובמומנטום מצוין. דיין ואבהרמיאן הביאו את השחקנים לשיא במאני-טיים של העונה. כולם נמצאים בפוקוס, חדורי מטרה ונחושים.
בעוד דבר דאג דיין להכין את השחקנים שלו והוא הצד המנטלי - דיין, שידע כשחקן מעמדים גורליים, העביר לשחקניו מסר פשוט - תיהנו. אפשר להתרגש, אבל שחקו פשוט, יעיל, קליל ומדויק.

4 צפייה בגלריה
שראל אזולאי
שראל אזולאי
המנכ"ל שראל אזולאי
(צילום: שרון צור)

מסביב לקבוצה מתנהל טירוף מושלם. העיר, שידועה באהדתה לכדורגל, נמצאת בדריכות גדולה ומצפה לחגוג עלייה לליגה א'. מאות אוהדים צפויים להגיע ללוות את הקבוצה ולדחוף אותה להישג שאף אחד לא האמין שניתן להשיג אותו בתחילת העונה.

4 צפייה בגלריה
אילן אבוטבול
אילן אבוטבול
היו"ר אילן אבוטבול
(צילום: שרון צור)

לצד ההכנה המקצועית יש גם את התרומה הגדולה של היו"ר אילן אבוטבול והמנכ"ל שראל אזולאי להצלחה של העונה הזו בכלל ולהכנה הטובה למשחקי הפלייאוף בפרט. למרות הקשיים הכלכליים הם הצליחו לדאוג שהמועדון ימשיך להיות ממוקד בהישגים המקצועיים ושהשחקנים יעשו את שלהם על משטח הדשא.