המרוץ אחרי הכסף הגדול של ליגת העל. מאז העפילה הפועל נוף הגליל לליגה הראשונה פועלים ראשי הקבוצה, היו"ר רוני ליקוורניק והמנכ"ל גיל ברעם, יחד עם ראש עהיר רונן פלוט במטרה אחת: להשיג כמה שיותר ספונסרים.
3 צפייה בגלריה
הפועל נוף הגליל חוגגת עלייה
הפועל נוף הגליל חוגגת עלייה
הפועל נוף הגליל חוגגת עלייה
(צילום: ראובן שוורץ)
תכנית העבודה של פלוט-ברעם-ליקוורניק היא לגייס בהקדם האפשרי מספר ספונסרים שיהוו בסיס איתן לתקציב של הקבוצה בעונה הבאה. זה לא עניין פשוט, אבל בקבוצה המאמינים כי לא מעט גופים עסקיים ירצו להתחבר להצלחה ולפרסום שמביאה איתה הליגה הבכירה.
בהערכה זהירה אפשר לציין כי שני הספונסרים של הקבוצה בעונה הנוכחית ימשיכו גם בעונה הבאה: מותג המשקאות 'בלו', שהבעלים ענן שמשום מלווה את הקבוצה כ-15 שנה ומתחם הקניות הענק בעיר 'מרכזה'. סימן השאלה בעניינם הוא כמה כסף יתנו בליגת העל.
3 צפייה בגלריה
ראש העיר רונן פלוט
ראש העיר רונן פלוט
ראש העיר רונן פלוט
(צילום: שרון צור)
תקציב מינימום בליגת העל הוא סביב ה-11 מיליון שקל. השאיפה של הקבוצה הוא להגיע לסכום המתקרב ל-15 מיליון שקל. זה אתגר לא פשוט. חשוב לציין כי נכון לימים אלה לקבוצה יש כרגע רק את התקציב שמקבלים מהטוטו והטלוויזיה: כ-7.5 מיליון שקל.
3 צפייה בגלריה
היו"ר רוני ליקוורניק והמנכ"ל גיל ברעם
היו"ר רוני ליקוורניק והמנכ"ל גיל ברעם
היו"ר רוני ליקוורניק והמנכ"ל גיל ברעם
(צילום: שרון צור)
צריך לזכור, שעדיין לא ידוע כמה תקציב העירייה תיתן ישירות לקבוצה הבוגרת, לא כולל מחלקת הנוער. ראש העיר פלוט טרם התבטא בנושא. הוא אפילו לא רמז מה הכיוון. וכאמור הנעלם הגדול כרגע הוא כמה כסף יצליחו לגייס מספונסרים.
בשורה התחתונה, המפתח להתבססות קבוצה עירונית בליגת העל כמו הפועל נוף הגליל טמון בתקציב שנע סביב ה-15 מיליון שקל לפחות ומינימום טעויות מקצועיות.
עוד כתבות - ספורט מיינט העמק