בית הדין העליון בהתאחדות לכדורגל דחה את עתירה הפועל עפולה לעצור את משחקי הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית עד ששחקני בני לוד יסיימו את תקופת הבידוד מאחר ונהג האוטבוס של קבוצתם חלה בקורונה.
2 צפייה בגלריה
תומר רחמים
תומר רחמים
ראשי הפועל עפולה תומר רחמיםושלומי אלבז
(צילום: שרון צור)
"נוכח הנימוקים המשכנעים המפורטים בתגובת ההתאחדות, הגעתי לכלל מסקנה כי אין מקום להתערב בשיקול דעתה שלא לעצור את כל משחקי הפלייאוף התחתון", נימק את דחיית העתירה אמנון סטרשנוב, שופט (בדימוס) - נשיא ביה"ד העליון. "לעת הזאת. גם מאזן הנוחות - נוכח הנזק שעלול להיגרם אם יינתן צו מניעה להפסקת כל משחקי הפלייאוף התחתון – נוטה בבירור לטובת המשיבות. לבי עם תחושת הקיפוח שחשה העותרת, אולם זמנים קשים – דורשים החלטות קשות, ולעתים תוך פגיעה מסוימת ב"עיקרי הצדק", כמו גם באינטרסים של קבוצות מסוימות, כגון העותרת. אולם - החלטתן של המשיבות אינה חורגת בעיניי ממתחם הסבירות וההיגיון, ואין מקום להתערב בה",
הפועל עפולה מסרה בתגובה: "כצפוי, עתירתנו נדחתה על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, היינו בטוחים שההחלטה תתקבל ב-16:00 אבל ברכות על ההחלטה הזריזה, הצלחתם שוב למנוע מאיתנו לפנות לבית הדין האזרחי. לא היה לנו ספק, ולכן התגובה הזו הוכנה אליכם כבר מראש. האמת ששמחנו על ההחלטה לחזור ולשחק ושההכרעה תהיה על כר הדשא אבל לא העלינו על דעתנו שהמנהלת תירה לעצמה ברגל ותגרום לכך שהליגה תסתיים בחוסר ספורטיביות. התוצאות שלנו היום מול הפועל פתח תקווה ומול נצרת עילית (נוף הגליל) בחמישי לא באמת חשובות, ההכרעה נפלה.
2 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
שלומי דורה. היו םמשחק חוץ נגד הפועל פתח תקוה
(צילום: שרון צור)
"אנו תמימים ונאיבים, באמת ובתמים חשבנו כי במנהלת הליגה ובהתאחדות לכדורגל מכירים את עקרון הספורטיביות. חשבנו כי נצליח להוריד את מר כלפון משיכרון החושים שהוא נמצא בו לאחר שהצליח להחזיר את הכדורגל הישראלי לפעילות( הכדורגל הישראלי מעניין אותך מלבד 4 הגדולות?). חשבנו שנצליח לגייס אלינו את לקקני המנהלת שקוראים לעצמם נציגי הליגה הלאומית (גיל ברעם ואורי שרצקי). האמת? חשבנו, היינו נאיבים. האמת ששכרנו אפילו חוקרים פרטיים על מנת לערוך חיפושים אחרי המנהלת שנעלמה מיום חמישי האחרון (סליחה שהצקנו באמצע חגיגות האליפות של מכבי ת"א).
"אלו היו ימים חשובים עבורנו-הבנו את היחס המחפיר לליגה הלאומית, ולכן זה לא באמת משנה לנו באיזו ליגה נשחק בעונה הבאה. ובנימה אישית- מר ארז כלפון, יו"ר הקבוצות הגדולות בליגת העל- בשנה הבאה, תעשה את הדבר שאתה טוב בו, תציל את הליגה הלאומית ותבצע התנתקות מליגת העל. הגיע הזמן שהליגה הלאומית תקבל את היחס הראוי לה".