בימים אלה החלה בעפולה בנייתו של אצטדיון כדורגל רשמי חדש, שלישי במספר בעיר, אחרי האצטדיון העירוני בעפולה עלית והמתקן בגבעת המורה. החלטה זו, שמחזקת משמעותית את תשתיות הספורט בעיר בכלל והכדורגל בפרט, מוכיחה עד כמה נושא הספורט חשוב לראש העיר אבי אלקבץ ולא רק ברמה המקצוענית אלא גם כערך חינוכי.
המגרש החדש ישמש את קבוצות מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל של הפועל עפולה, שלא יצטרכו יותר לעלות לגבעת המורה או לעפולה עלית לאימונים. כידוע, עד לפני מספר שנים היה פעיל במרכז העיר מגרש הכדורגל הישן 'וולפסון', שהוחלט לבסוף להרוס אותו ולייעד אותו לבניית מגורים.
2 צפייה בגלריה
מגרש כדורגל חדש בעפולה
מגרש כדורגל חדש בעפולה
השטח עליו נבנה מגרש הכדורגל החדש
(צילום: שרון צור)
מהעירייה נמסר כי האצטדיון החדש יוקם בעלות של חמישה מיליון שקלים (בישיבת מועצת העיר אושר תב"ר 4 מיליון מכספי הרשות במפעל הפיס). האצטדיון יכלול חדרי הלבשה ויציע של 300 מקומות ישיבה.
יש לציין כי אצטדיון הכדורגל החדש הוא למעשה חלק מקריית הספורט ע"ש בגין בה הוקמו ויוקמו מספר מתקני ספורט. עד כה הוקמו שני מתקני ספורט: הראשון, היכל הספורט בגין - אולם חדש כולל פרקט איכותי וכ-250 מושבים, ומלבד קבוצות הכדורסל השונות הפעילות בעיר, ישמש גם את תלמידי בית הספר 'גוונים' הסמוך וילדי השכונות בדרום העיר.
2 צפייה בגלריה
ראש העיר אבי אלקבץ
ראש העיר אבי אלקבץ
ראש העיר אבי אלקבץ
(צילום: שרון צור)
השני, מגרש כדורגל שחב"ק - לאחרונה הסתיימה בנייתו של מגרש כדורגל סינטטי שחב"ק (שחקן בקהילה) שכבר נחנך ופתוח לשימוש.
בעתיד תבנה העירייה בקריית הספורט ארבעה מגרשי טניס פתוחים לקהילה. כידוע, בעפולה יש את אחד ממתחמי הטניס האיכותיים והגדולים ביותר בצפון.
פורסם לראשונה: 16:53, 03.05.20