3 צפייה בגלריה
רז משולם
רז משולם
רז משולם
(צילום: פרטי)
1. איך אתה מסביר את התבוסה של הפועל עפולה לבני סכנין?
"עליות וירידות ביכולת קשורות למטרות הקבוצה. סף שבירה נמוך מביא לתוצאות קיצוניות מדי שבוע. עפולה פגשה קבוצה שסימנה את העלייה כמטרה ברורה ובאופן טבעי כשהמערך קורס בתחילת המשחק יוצא המון אוויר מהשחקנים וקשה תוך כדי המשחק להדביק את השחקנים חזרה".
2. מה התסריט שעפולה צריכה לקוות שיקרה בשני המחזורים הקרובים עד לסיום העונה הסדרה?
"עפולה במצבה לא צריכה להתרכז בקבוצות אחרות, אלא להסתכל על המחזור הקרוב בלבד ולעבור אותו עם 3 נק'. הספקולציות מתחילות כשהדברים לא תלויים בך, יש עוד הרבה זמן והדברים תלויים בעיקר בעפולה, שהיא האיכותית ביותר מבין קבוצות התחתית".
3 צפייה בגלריה
נתנאל גולדמן
נתנאל גולדמן
נתנאל גולדמן
(צילום: שרון צור)
3. מי צריך להיות האקס פקטור של עפולה עד סוף העונה?
"האקס פקטור שעפולה מצפה לו חייב להיות שחקן שמזוהה עם המועדון, כי רוב הסגל בנוי על שחקני רכש שהגיעו למועדון מכורח הנסיבות האישיות שלהם והמועדון נעזר בהם להגשים את המטרה- הישארות בליגה. הקשר נתנאל גולדמן, בתקווה שיחזור בקרוב מאוד מהפציעה, הוא השחקן שעבר הכי הרבה במועדון וזה הזמן שלו לבוא לידי ביטוי מבחינת מנהיגות ומספרים".
4. הפועל נוף הגליל החזירה את ירון הוכנבוים. מהלך של פאניקה או מחשבה נכונה לעתיד?
"נוף הגליל עשתה שתי עונות מדהימות כשבנתה את עצמה לעליית ליגה - ההנהלה, הצוות והשחקנים עשו עבודה מצוינת עד לסיום העונה שעברה והיה להם חסר רק ניצחון אחד שיקרב אותם לליגת העל. לכן כל מה שהם היו צריכים לעשות העונה היה להישאר כולם יחד ולעשות בדיוק את אותה הדרך והעונה הם היו חוגגים בסיום. בנוף הגליל הפיקו את הלקחים והחזירו את האדם הנכון ביותר להתחיל שוב את התהליך".
3 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
5. האם המאמן איתי מרדכי נכשל בהפועל נוף הגליל?
"ידוע לנו שבספורט מקצועני אנחנו נמדדים לפי תוצאות, שם הוא היה צריך להפיק יותר מהקיים. אך הכול תלוי במטרות שהציבו לו במועדון בתחילת העונה".
פורסם לראשונה: 12:11, 10.03.20