אוהדי הפועל נוף הגליל החלו להיערך לקראת משחק העלייה ביום שישי נגד בית"ר תל אביב/בת ים. כבר מאתמול (מוצאי שבת) החלה התעניינות גדולה בקרב אוהדים רבים, שחלקם הגדול מגיע העונה לראשונה ל'גרין' כדי להיות שותף בחגיגת העלייה.
1 צפייה בגלריה
שלט ענק של האוהדים
שלט ענק של האוהדים
שלט ענק של האוהדים
(צילום: אוהדי נוף הגליל)
מכירת הכרטיסים למשחק תחל מחר (שני). כמו במשחקי הבית הקודמים, כך גם הפעם ניתן יהיה לרכוש כרטיסים ישירות באצטדיון או דרך האוהד שלומי שטיינברג. על המכירה תצא הודעה מסודרת מטעם המועדון.
ראשי חוג האוהדים פועלים לגייס אוהדים רבים, גם כאלה שגרים מחוץ לעיר, על מנת לספק תפאורה בלתי נשכחת. "אני מעריך שיגיעו כ-2.000 אוהדים", אמר יו"ר חוג האוהדים עוז בן גיגי, "ביום שישי כולם ידברו על הקבוצה שלנו ועל האוהדים שלה".
בן גיגי מבטיח הפתעה גדולה ביציע, שתגרום לשחקנים להתרגש: "נגד הפועל ירושלים הכנו דגל ענק שעליו כתבנו 'עכשיו או לעולם לא'. למשחק הזה אנחנו מכינים הפתעה גדולה יותר. אני מבטיח לך שידברו עליה הרבה שנים. זה משחק היסטורי. משחק של פעם ב-17 שנה. אנחנו נעודד ביציעים והשחקנים יתנו את הכול, ינצחו ונתחיל בחגיגה הגדולה".
עוד אמר בן גיגי כי הוא קורא לכל אוהד שיכול לסייע בהכנת התפאורה להצטרף כדי שיום שישי הקרוב יהיה מושלם.
יו"ר חוג האוהדים חושב גם על העונה הבאה ויוצא בהצהרה: "בעונה הבאה בליגת העל אני מבטיח שאוהדי נוף הגליל לא יפלו מאף קהל אוהדים אחר בליגה, כולל אלה של הקבוצות הגדולות".