ביום חמישי הבא יירד המסך על עונה 2019/2020. הפועל נוף הגליל הבטיחה את הישארותה בליגה הלאומית עונה נוספת כך שזה הזמן הנכון להתחיל ולסכם את מה שקרה העונה. אתר 'מיינט העמק' פנה לכמה מהאוהדים 'השרופים' של הקבוצה, שרובם כמעט ולא החמיצו משחק העונה, כדי שיענו על השאלה: מי השחקן המצטיין של הקבוצה העונה? הדעות לפניכם.
3 צפייה בגלריה
פדרו
פדרו
פדרו
(צילום: שרון צור)
חן ברק: "אין ספק שזאת היתה העונה של שגיא מלול. מהרגע שקיבל את ההזדמנות הוא לקח אותה בשתי ידיים תרתי משמע. כולנו קיוינו שזאת תהייה הפריצה שלו והוא לא אכזב - מחוייבות שיא, אינסטינקטים של שוער ברמה גבוהה והתאבדות על קו השער. העונה הבאה בהחלט תהיה העונה שתקפיץ אותו קדימה אם רק ימשיך ככה. יחד עם זאת אי אפשר להתעלם משני עמודי תווך משמעותיים של הקבוצה כבר שנתיים רצופים: ליעד אלמליח ופדרו פטארצי. בלם וקשר ששורפים קילומטרים. נלחמים על כל כדור כאילו זה הכדור האחרון. מנהיגים על כר הדשא ובחדר הלבשה ואין ספק שמקומם בליגה הבכירה".
דביר טכמן: "שגיא מלול. הוכיח שיש על מי לסמוך בשער. השתדל לשמור על יציבות בעונה הזו. הביא נקודות לקבוצה. יש לנו שוער להרבה שנים".
3 צפייה בגלריה
שגיא מלול
שגיא מלול
שגיא מלול
(צילום: שרון צור)
עוז בן גיגי: "שגיא מלול. השוער שנתן לאוהדים חששות כי הוא לא קיבל הזדמנויות יותר מדי והיה חסר ניסיון ולא קיבל ביטחון מספיק, אבל העונה הוא עשה קפיצת מדרגה ברמה מטורפת והוא הוכיח שהוא לטעמי בין ה-3 השוערים הטובים בלאומית עוד שנה שנתיים אני רואה אותו בליגת העל".
אוהד מלדסי: "פדרו. שחקן שפתח את העונה בצורה לא מספיק טובה ונע כל פעם מתפקידו לתפקיד אחר במגרש לפי דרישת המאמן איתי מרדכי. בסה"כ עשה עונה יציבה ונתן מעצמו 110 אחוז. לדעתי לא ריאלי לתת לשוער את השחקן המצטיין לאחר שכמות השערים שספגנו עלתה משמעותית משנה שעברה דומה ללפני שנתיים. על התקפה אין מה לדבר הקבוצה אכזבה מאוד. לכן נקודת האור היחידה היא פדרו שגילה מנהיגות, הובלה לאחריות במרבית המשחקים כאשר גם הוא חשוף לביקורת".
3 צפייה בגלריה
ים כהן
ים כהן
ים כהן
(צילום: שרון צור)
שלומי אוסיס: "שגיא מלול. הציג עונה נהדרת. הוא הפתיע אותי לטובה. הוא שוער ענק. הוא החליף את אבי אבגי בצורה נהדרת. בתחילת העונה חשבתי שהוא לא מתאים לנו. מגיע לו שאפו. מוריד בפניו את הכובע".
שלו ברטפלד: "פדרו. הוא מנהיג. שחקן שנלחם על המגרש. אין לו בעיה לקבל כרטיס אדום העיקר למנוע מהקבוצה לספוג שער".
שלומי שטיינברג: "ים כהן. ללא ספק נותן עונה טובה. שחקן הרכב בטוח ומלך השערים של הקבוצה".
דמיאן שיקינסקי: "שגיא מלול ופדרו. פדרו הוכיח את עצמו העונה כמנהיג גם במשחקים שנראנו רע הוא נלחם. לפעמים גם לבד נגד כל הקבוצה היריבה. לגבי שגיא אני לא יודע אם הוא היה כל כל טוב, אך הוא הפתיע אותי. חשבתי שהוא לא מספיק בשל והוא הוכיח אחרת במנהיגות וביכולת".