מנפלאות הכדורגל: מיד אחרי ההפסד של הפועל נוף הגליל להפועל עפולה במחזור ה-37 של העונה שעברה החליט מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים - רועי שוקרני לא ימשיך למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת.
4 צפייה בגלריה
רועי שוקרני
רועי שוקרני
רועי שוקרני חוגג את שערו בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית
(צילום: אורן אהרוני)
מעבר למשחק הלא טוב שהיה לשוקרני נגד עפולה, הוכנבוים ושאר הצוות המקצועי הגיעו למסקנה ששוקרני לא יכול יותר לתרום - לא מקצועית וגם לא מבחינת אנרגיות. המצב של שוקרני היה כל כך חמור שהוכנבוים אפילו לא רצה שיגיע לתחילת האימונים של עונת 20/21.
הוכנבוים קיווה ששוקרני ימצא קבוצה אחרת ובכך יפנה כסף להחתים שחקן התקפה נוסף (הכוונה היתה להחתים את דור כוכב במקומו של שוקרני), אך ככל שחלף הזמן, הגלגל החל להסתובב לטובתו של שוקרני.
4 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
(צילום: אורן אהרוני)
כשהחלו משחקי גביע הטוטו שוקרני פתח בהרכב. הוא נהנה מזה שמחמוד ג'אבר התעכב עם ההגעה שלו. ממשחק למשחק שוקרני החל להחזיר את האמון בו. הפיק הגיע נגד מכבי אחי נצרת, ששוקרני היה אחד ממצטייני המשחק. אבל זה היה רק הקדימון להצגה שינפק 'הסביבון' באצטדיון 'המושבה'.
4 צפייה בגלריה
שוקרני. נכנס לראש של הוכנבוים
שוקרני. נכנס לראש של הוכנבוים
שוקרני. נכנס לראש של הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
השיא הגיע בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית נגד הפועל פתח תקוה. שוקרני סיים את המשחק כשחקן המצטיין עם שער, שני בישולים ועוד שתי החמצות. הוא תופקד כקשר מתחת לחלוצים ושוקרני, שחקן איכותי ששייך לרמות הגבוהות, נכנס לראש של הוכנבוים ומילא את ההוראות הטקטיות בצורה מושלמת.
אז אחרי שכיכב בגביע הטוטו עולה השאלה: האם מאמן נוף הגליל ירון הוכנבוים עדיין לא רוצה את רועי שוקרני? התשובה פשוטה - היכולת מדברת בעד עצמה. לזכותו של הוכנבוים ייאמר שהוא הצליח להחזיר לשוקרני את הרעב, התשוקה, האמביציה והחדות המעשית.
4 צפייה בגלריה
מנו הרוניאן
מנו הרוניאן
עוזר המאמן מנו הרוניאן
(צילום: שרון צור)
מאמן הקבוצה הוכנבוים עדיין נמצא בבידוד ביתי לאחר שנדבק בקורונה. שחקני הקבוצה ושאר הצוות המקצועי יצאו היום מבידוד וערכו אימון ערב (חמישי) לקראת המשחק ביום שני נגד בית"ר תל אביב/בת ים. את האימון העביר עוזר המאמן מנו הרוניאן יחד עם מאמן הכושר שרון כץ.