הפועל נוף הגליל טיפסה למקום הראשון בליגה הלאומית לאחר הניצחון 3:4 על הפועל עפולה. תכנית 'הכיבוש' של המאמן ירון הוכנבוים, התכנית לכיבוש צמרת הליגה הלאומית, בינתיים עובדת כמתוכנן.
4 צפייה בגלריה
מתיאוס לימה
מתיאוס לימה
מתיאוס לימה
(צילום: שרון צור)
נוף הגליל היא לא קבוצה מושלמת, אבל היא בהחלט בעלת כל הכלים לאתגר את הליגה הלאומית. מעבר לשחקן הרכש הכי חשוב שלה - המאמן ירון הוכנבוים, יש לה העונה גם המון שחקנים שיכולים לשחק כמעט בכל קבוצה בליגת העל.
4 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
המאמן ירון הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
נוף הגליל מושלמת בליגה ובהחלט מרשימה. חמש תובנות לאחר הניצחון על הפועל עפולה:
1. החלוץ והיב חביבאללה כבש בכל העונה שעברה חמישה שערים. העונה הזו אחרי שני משחקים יש לו כבר שלושה שערים. הוא מהיר, חזק, שקט מול השער ובעיקר נחוש. הרושם הוא שהעונה ההוא יממש את הפוטנציאל שלו ואם זה יקרה - הוא יסייע לנוף הגליל לכבוש את הצמרת.
4 צפייה בגלריה
אלי בלילתי
אלי בלילתי
אלי בלילתי
(צילום: שרון צור)
2. מסתמן שנוף הגליל פגעה 'בול' בחלוץ הברזילאי מתיאוס לימה. הוא הגיע לקבוצה אחרי תקופת ההכנה ולכן הוא עדיין לא יכול לפתוח בהרכב. פעמיים הוא נכנס כמחליף ופעמיים כבש שערים שניצחו משחקים. לימה הוא שחקן מגוון מאוד, חזק, טכני ואיכותי. חלוץ 9 קלאסי. התחושה היא שמהר מאוד הוא יהפוך לשם חם בכדורגל הישראלי. טוב שאין בחוזה שלו סעיף שחרור בחלון העברות בינואר.
3. ההגנה לא היתה טובה נגד הפועל עפולה, בעיקר מרכז ההגנה. עפולה כבשה שלושה שערים במצבים נייחים. קבוצה שרוצה להתמודד גבוה בחלק העליון לא יכולה לספוג שערים כאלו.
4 צפייה בגלריה
והיב חביבאללה
והיב חביבאללה
והיב חביבאללה
(צילום: שרון צור)
4. המגן השמאלי אלי בלילתי חזר לנוף הגליל והוכיח למה התעקשו להחתים אותו מהר מהר.
5. רמת ההכנה של המאמן ירון הוכנבוים למשחקים כבר ידועה כאחד הדברים החזקים אצלו כמאמן. יש שחקנים שיעידו כי אין טוב ממנו בהכנה למשחקים. חדי העין שמו לב איך היתרון המספרי שיצר במרכז המגרש בפתיחת המשחק נגד עפולה, הפתיע את היריבה והובילו לשני השערים המהירים של והיב חביבאללה.
פורסם לראשונה: 17:51, 04.09.20