הפועל נוף הגליל נהנית ביממה האחרונה מקסם ההצלחה בעקבות העפלה ההיסטורית לגמר גביע הטוטו. אך יחד עם זאת בשלושת משחקי גביע הטוטו קרה עוד דבר - ירין חתוקאי, ששיחק קשר אחורי בלבד, התגלה כמגן ימני לא רע בכלל ועוד כזה שיודע לכבוש.
3 צפייה בגלריה
ירין חתוקאי
ירין חתוקאי
ירין חתוקאי
(צילום: שרון צור)
ההברקה של מאמן נוף הגליל ירון הוכנבוים, שהפך את חתוקאי למגן ימני התקפי, הפכה את הצעיר המוכשר, שזו העונה הראשונה שלו כשחקן בוגרים, לתגלית משחקי גביע הטוטו. חתוקאי כבש שני שערים של שחקן שיודע בדיוק מדוע הוא מקבל קרדיט.
3 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
(צילום: שרון צור)
השורה התחתונה: להוכנבוים יש היום בסגל עוד שחקן שיכול לשחק מגן ימני. נכון שמתן פלג הוא המגן הימני הראשון וכשהוא יעבור בקרה מן הסתם הוא ישחק בהרכב, אבל חתוקאי אותת להוכנבוים כי הוא כאן לא רק כקשר אחורי טוב, אלא גם כמגן ימני עם פוטנציאל עצום.
חתוקאי, שבנובמבר יחגוג יום הולדת 20, הגיע לנוף הגליל מנהלל/מכבי חיפה. המאמן שקלט אותו הוא דני אומנסקי בקבוצת ילדים ב'. בגערים ב' עבר להפועל קרית שמונה ובאמצע נערים א' חזר לנוף הגליל תחת המאמן רועי כהן. משם המשיך לקבוצת הנוער. עונה אחת התאמן ושיחק תחת דני אומנסקי ושתי עונות שיחק והתאמן תחת המאמן סמי מיכאלוב - התקדמות גדולה וכמובן הישג עצום - עלייה לליגת העל לנוער.
3 צפייה בגלריה
ירין חתוקאי
ירין חתוקאי
ירין חתוקאי
(צילום: שרון צור)
אז מה יש לחתוקאי להגיד על ההתאקלמות המהירה שלו בקבוצה הבוגרת? הוא מאושר. "כיף לי וטוב לי", אמר היום (שישי) חתוקאי לאתר 'מיינט העמק', "עכשיו אני משחק גם כמגן ימני התקפי. כולם עוזרים לי ונותנים לי ביטחון לא לפחד לעשות טעויות. גם השחקנים והמאמן מכוונים אותי".
עוד כתבות תמצאו בערוץ ספורט עפולה והעמק