מחלקת הנוער של הפועל עפולה סיימה את העונה באופן רשמי בשבוע שעבר לאחר הודעת ההתאחדות לכדורגל כי העונה תמה בשל משבר הקורונה. לפיכך, מנהל מחלקת הנוער, עמי אסייג, ומנהל אגף הספורט העירוני ב'שחקים' שלומי אלבז קיימו אתמול (ראשון) פגישת עבודה במהלכה סיכמו את העונה שעברה, שלדעת שנייהם היתה מוצלחת.
2 צפייה בגלריה
עמי אסייג ושלומי אלבז
עמי אסייג ושלומי אלבז
עמי אסייג ושלומי אלבז
(צילום: שרון צור)
חשוב לציין כי זו הייתה עונה שהחלה בצורה פחות טובה עם, חילוקי דעות בין אסייג לאלבז אך בסופו של דברהשניים היום במערכת יחסים מצוינת ועובדים בשת"פ מלא. בפגישה ביניהם הוחלט כי תפקיד המנהל המקצועי לא יאוייש בעונההבאה וכי אסייג יהיו מעורב יותר בניהול המקצועי ולאו דווקא האדמרנסטיבי.
המשרה הבכירה במחלקת הנוער, מאמן קבוצת הנוער, ככל בנראה לא תשתנה גם השנה והמאמן דניאל אומנסקי צפוי להמשיך לעונה שלישית ברציפות. בימים הקרובים תתקיים פגישה עם אומנסקי במטרה לסכם עימו. יצוין כי אסייג ואלבז שמו לעצמם למטרה כי סגל קבוצת הנוער בעונה הבאה יבוסס על כמה שיותר שחקני בית עפולאים.
2 צפייה בגלריה
דניאל אומנסקי
דניאל אומנסקי
דניאל אומנסקי
(צילום: שרון צור)
החלטה נוספת ודרמטית שקיבלו השניים בפגישתם קשורה לנושא הכלכלי לאור משבר הקורונה - בעונה הבאה כל מאמני מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל יקצצו 10% בשכרם
בפגישה העלו אסייג ואלבז מספר מאמנים שצפויים לחזור לאמן במחלקה. השמות שעלו: רומן זולו, ג'וני טננבוים, אפי סבג ורודריגו גטקה.
פורסם לראשונה: 12:02, 20.04.20