קשר הפועל נוף הגליל בשלוש העונות האחרונות, גיא דיין, כבש אתמול (בחמישי) ב'טדי' נגד הפועל קטמון/ירושלים את אחד השערים היפים שנכבשו העונה בליגה הלאומית. שער שבהחלט לא רואים כל יום. שער שעוד הרבה זמן ידברו עליו.
3 צפייה בגלריה
גיא דיין
גיא דיין
חוג עם מנהל הקבוצה שרון סויסה
(צילום: פרטי)
'המאסטרו' הבית שאני של נוף הגליל כבש שער ממרחק כ-30 מטר אלכסונית - בעיטה אדירה ברגל שמאל שהפתיעה את שוער קטמון. אין ספק ששער כזה צריך ללמד בועטים צעירים. מעבר לטכניקת הבעיטה, העובדה שדיין הצליח להפתיע את השוער היא לב העניין.
"השער שגיא כבש נגד קטמון זו אמנות. אמנות הבעיטה", אמר היום (שישי) מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים, "זה שער נדיר. הוא שיחק אותה לשוער שהוא הולך להגביה כדור ואז בעט חזק ליד הקורה של השוער. זה כמו לתפוס מישהו ערום. רק גאון יכול לעשות דבר כזה. אימנתי את גיא הרבה שנים וגם אותי הוא הצליח להפתיע הפעם, אז מה יגיד השוער?".
3 צפייה בגלריה
גיא דיין
גיא דיין
שער שעוד הרבה ידברו עליו
(צילום: פרטי)
אחרי השער חגג דיין כמיטב המסורת עם מנהל הקבוצה שרון סויסה. "גיא כבש שער גדול שהכריע את המשחק", אמר סויסה, "הוא הראה כמה הנוכחות שלו במגרש חשובה. התגעגענו אליו".
קפטן הקבוצה ליעד אלמליח, מהשחקנים הקרובים לדיין, החמיא לחברו: "שער אדיר. הגדולה בשער הזה היא שלמרות המרחק, ולמרות שהשוער מכיר את גיא ויודע שהוא בועט, הוא עדיין לא הצליח לעצור את הכדור. תמיד אני אומר, הצלחת הקבוצה תלויה ברגל שמאל של גיא דיין".
3 צפייה בגלריה
גיא דיין
גיא דיין
שער של גאון
(צילום: שרון צור)
הקשר רועי שוקרני אמר: "שער מדהים וחשוב לנו כקבוצה".
יו"ר חוג האוהדים עוז בן גיגי התמוגג מהשער של דיין, שער שעבורו זו הזדמנות להעביר מסר. "ברגע שירון חזר ידעתי שגיא יחזור לסתום פיות לכל האוהדים שהספידו אותו", אמר בן גיגי עם חיוך גדול, "יכולים להגיד מה שרוצים על גיא דיין, אבל מה שיש לו ברגליים אי אפשר לקחת והמספרים שנתן מאז ז'וזה דוארטה - לא זוכר שחקן שנתן לנו 30 גולים ועוד מעל 20 בישולים בשלוש שנים בקבוצה. ואם לא הפציעות שלו זה היה כפול. אז בשביל האוהדים אני מוכן להמשיך לתת להם עקיצות כל משחק ולהחתים את גיא לעוד שנתיים לפחות בקבוצה".
פורסם לראשונה: 13:06, 05.06.20